معرفی نمونه کار طراحی سایت شرکتی اروم کیان باتری توان | با طراحی سایت شرکتی چند زبانه علاوه بر معرفی خدمات و اهداف شرکت خود این امکان فراهم خواهد شد تا بتوانید در بازارهای بین المللی نیز فعالیت داشته باشید. 

نمونه کار طراحی سایت شرکتی اروم کیان

شرکت اروم کیان باتری فعالیت خود را از سال 1393 فعالیت خود را در شهر ارومیه در حوزه فروش باتری ماشین آغاز کرد. در سال 1394 با دریافت نمایندگی از شرکت توسعه منابع انرژی توان (صبا باتری) فعالیت خود را گسترش داد. این شرکت در سال 1400 جهت معرفی شرکت، خدمات، اهداف و رونمایی از برندهای محصولات خود از شرکت وب فهم در خواست طراحی و ر اه اندازی وب سایت شرکتی خود را ثبت کرد و وب سایت شرکتی اروم کیان باتری توسط تیم طراح و توسعه وب سایت وب فهم راه اندازی شد. 

طراحی و راه اندازی سایت شرکتی برای اهداف گوناگونی برای هر شرکت یا هلدینگ می باشد. از جمله این اهداف میتوان به معرفی کسب و کار و شرکت، اعضای تیم، گالری تصاویر، آدرس و شماره تماس و ارتباط با مخاطبان و کارفرمایان اشاره کرد. در واقع یک وب سایت شرکتی را نباید با یک وب سایت تبلیغاتی اشتباه گرفت. تمرکز وب سایت شرکتی به جای اینکه بر تبلیغ و معرفی یک محصول باشد بر معرفی کسب و کار و شرکت است.

هدف اصلی طراحی و راه اندازی وب سایت شرکتی بازتاب موفقیت شرکت، تقویت شهرت آن، ایجاد اعتماد و اطلاع رسانی در مورد خدمات و محصولات شرکت است.

وب‌سایت شرکتی، چهره‌ی آنلاین و ویترین کسب و کار شما و اولین برخوردی است که با مشتریان بالقوه‌تان دارید. ساخت سایت شرکت حرفه‌ای و به‌روز، نه تنها اطلاعات جامعی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، بلکه حس اعتماد و اعتبار را برای کسب و کار شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی های نمونه کار طراحی سایت شرکتی اروم کیان باتری

مهم ترین ویژگی های وب سایت شرکتی را خدمت شما عزیزان نام میبریم:

  • طراحی سایت شرکتی واکنشگرا و ریسپانسیو
  • طراحی و راه اندازی وب سایت بهینه سازی شده و مطابق با اصول سئو سایت
  • طراحی سایت با سرعت، کیفیت و امنیت بالا
  • پشتیبانی فنی 24 ساعته در 7 روز هفته از وب سایت

همچنین در ادامه به مهم ترین امکانات وب سایت شرکتی اشاره میکنیم:

  1. دریافت تبلیغات و درآمد از سایت
  2. ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان
  3. معرفی شرکت و سابقه کار و رزومه کامل
  4. درج گالری تصاویر از فضای شرکت و پرسنل
  5. کاهش مخارج و نیروی انسانی مورد نیاز شرکت
  6. فعالت بدون محدودیت زمانی و مکانی، بصورت ۲۴ ساعته
  7. کم کردن نیرو های کاری به وسیله بخش های متنوع الکترونیک