تکنیک‌های جذب مشتري براي طراحي سايت و خدمات سئو سايت چيست؟ قطعاً يكي از مهم‌ترین دغدغه‌های طراحان وب‌سایت اين است كه چگونه بازديد سايت خود را بالا ببرند و بازدیدکنندگان آن‌ها تبديل به مشتري شوند.

كه قطعاً رسيدن به اين راه‌حل نياز به انجام تکنیک‌های خاصي است كه باهم در اين مقاله بررسي می‌کنیم.

همچنین شما عزیزان اگر مایل به دانستن مطالب تخصصی‌تر درزمینهٔ طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا هستید، به صفحه مقالات وب فهم مراجعه کنید.

سفارش طراحي سايت

  • امروزه بسياري از صاحبان کسب‌وکار با گسترش تكنولوژي روش‌های سنتي فروش را كنار گذاشته‌اند و اقدام به فروش محصولات و خدمتشان به‌صورت آنلاين كردند.
  • طراحی سایت اختصاصی و وردپرس با بهترین قیمت، وبفهم ارائه‌دهنده خدمات طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی خدماتی، خبری شخصی، املاکی، مهندسی و غیره است.
  • اما قبل از اينكه شما همكاري با مشتري را شروع كنيد بايد تکنیک‌های لازم در جذب مشتري را بدانيد. شما بايد حتماً براي کسب‌وکار خود سايت داشته باشيد كه بازدیدکنندگان سايت شما تبديل به مشتري شوند.
سفارش طراحي سايت | تکنیک های جذب مشتري براي طراحي سايت چیست؟
سفارش طراحي سايت | تکنیک های جذب مشتري براي طراحي سايت

تکنیک‌های جذب مشتري براي طراحي سايت

اما چه تکنیک‌هایی بايد رعايت شود تا اين اتفاق بيوفتد؟
  • طراحي ساده و دسترسي آسان مشتريان به خدمات و محصولات وب‌سایت شما و ارتباط راحت با پشتيبانان و كارشناسان فني باعث می‌شود كه كاربران سايت شما جذب سايت شما شوند و حتي براي مشاوره يا سفارش با شما تماس بگيرند.
  • علاوه بر دسترسي راحت و سريع شما بايد براي وب‌سایت خود يك طراحي جذاب و بروز داشته باشيد. زيرا كاربران سايت شما زماني كه براي بار اول وارد سايت شما می‌شوند، ویژگی‌های بصري سايت شمارا می‌بینند و سايت شمارا قضاوت می‌کنند.

در ادامه تکنیک‌های بسيار مهم را باهم نام می‌بریم و تک‌تک آن‌ها را خدمت شما عزيزان توضيح می‌دهیم:

1- حتماً بر روي سئو سايت خودکار كنيد و رنك سايت خود را بالا ببريد.

  • حدود ٩٠ درصد از افرادي كه كلمه كليدي موردنظرشان را جستجو می‌کنند، سه سايت اول گوگل را انتخاب می‌کنند. اگر وب‌سایت شما در صفحه اول گوگل نمايش داده نشود بازيد سايت شما بسيار پايين می‌آید و اصلاً بازدیدکننده‌ای وجود ندارد كه بخواهد تبديل به مشتري شود. همين افراد به سایت‌های داراي رنك اول گوگل خيلي راحت‌تر اعتماد می‌کنند. پس سئو سايت شما بسيار مهم است. اگر می‌خواهید بدانید که سئو چیست؟ چرا باید به سئو سایت (seo) اهمیت بدهیم؟ ضرورت سئو چیست؟ به سایر مقالات وب فهم مراجعه کنید.

2- در انتخاب رنگ اصلي و مكمل سايتتان دقت كنيد.

  • انتخاب رنگ خوب برای سایت نیز از مهم‌ترین تکنیک‌های جذب مشتری برای طراحی سایت است. طراحي سايت شما و محتواهاي تصويري بسيار مهم است. زيرا شما با انتخاب رنگ مناسب و هوشمندانه براي وب‌سایت خود شانس خود را براي فروش محصولات و خدمتتان بالا می‌برید. دقت كنيد كه رنگ دکمه‌های تماس و ارتباط با پشتيبان و ثبت سفارش خيلي مهم است.

3- بر روي صفحات سايت خود حتماً در كنار محتواي متني و تصويري از ويديوهاي با حجم مناسب استفاده كنيد.

  • انتخاب متن مناسب و گيرا و جذاب براي معرفي خدمات و محصولات شما مهم است. اما شايد همه كاربران اين محتوا رو مطالعه نكنند پس انتخاب عكس و ويديو جذاب برجذب مشتري بسيار تأثیرگذار است.
  • سعي كنيد محتواي اين ویدیوها معرفي اعضاي گروه و خدمات شما باشد. همچنين تیزرهای معرفي محصول هم بسيار درفروش شما كمك می‌کند.
استفاده از محتوای ویدیویی | تکنیک های جذب مشتري براي طراحي سايت چیست؟
تکنیک های جذب مشتري براي طراحي سايت چیست؟ | استفاده از محتوای ویدیویی

4- نمادهای اعتماد را در وب‌سایت خود قرار دهيد.

  • یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های جذب مشتری برای طراحی سایت قرار دادن نمادهای اعتماد. شما طراحان وب با قرار دادن نمادهای الكترونيك و ساماندهي و مجوزهای رسمي اعتبار سايت خود را بالا ببريد و كاربران به شما راحت‌تر اعتماد می‌کنند و شانس شمارا براي همكاري و جذب مشتري بالا می‌برد.
  • یکی از نمادهای رسمی و قانونی در کشور Enamad است. که پس از کسب آن از مجاری قانونی و رسمی کسب‌وکارهای آنلاین می­توانید آن را در صفحه اول خود برای جلب اعتماد مشتری به نمایش بگذارید.

5- سایت خود را ساده و کاربرپسند طراحی کنید.

  • ساده و زیبا بودن سایت شما به افزایش بازدید و بالا رفتن ترافیک سایت شما کمک می‌کند. همچنین برای مشتریان خود دسترسی آسان و سریع فراهم کنید تا سردرگم نشود. به‌راحتی به خدمات شما دسترسی داشته باشد.

6- انتخاب سر تیترهای جذاب و مرتبط

  • انتخاب سر تیترهای مناسب و مرتبط با موضوع شانس شمارا برای افزایش بازدید از سایتتان بالا می‌برد. کاربر شما با دیدن تیتر جذاب شما وارد سایت شما می‌شود. پس حتماً برای تمامی صفحات و وبلاگ‌ها و محصولات خود عنوان‌ها و تیترهای مناسب انتخاب کنید.

7- گفتگوی آنلاین ایجاد کنید

  • بسیاری از کاربران برای دریافت مشاوره و پشتیبانی تماس نمی‌گیرند و از گفتگوی آنلاین استفاده می‌کنند. شما هم برای راحتی کاربرانتان از گفتگوی آنلاین استفاده کنید.
ایجاد گفت و گوی آنلاین در سایت | تکنیک های جذب مشتري براي طراحي سايت
ایجاد گفت و گوی آنلاین در سایت یکی از مهم ترین تکنیک های جذب مشتري براي طراحي سايت است.

8- از فرم‌های کوتاه در وب‌سایت خود استفاده کنید

  • به‌منظور تسهیل در کار پشتیبانان به‌جای تماس تلفنی برای ثبت سفارش و پشتیبانی فرم‌های کوتاه ایجاد کنید. شما باید دارای یک بانک اطلاعاتی از کاربرانتان باشید.

9- مقالاتتان را طوری بنویسید که خواننده مقاله تبدیل به مشتری شود.

  • همچنین تولید محتوای هدفمند برای وب‌سایت از مهم‌ترین تکنیک‌های جذب مشتری برای طراحی سایت است. تولید محتوای سایت بسیار حائز اهمیت است. مقالات شما اگر دارای محتوای بسیار جذابی باشند، کاربر از طریق آن مقالات به صفحات دیگر شما مراجعه می‌کند و خدمات شمارا می‌بیند. این شما هستید که با ارائه پیشنهاد‌های مناسب کاربرانتان را در سایت خود نگه می‌دارید.

10- به‌طور واضح خدمات و آموزش‌های رایگان را در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

  • شما باید برای بازاریابی بهتر و جذب اعتماد مشتری یک سری خدمات رایگان برایشان قرار دهید. و این خدمات را به‌طور واضح در سایت خود نشان دهید تا کاربرانتان به آن خیلی راحت دسترسی داشته باشند.

اگر شما هم نکته یا نظری در رابطه با تکنیک‌های جذب مشتری برای طراحی سایت دارید در بخش نظرات با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

خدمات طراحی سایت وب فهم

  • شرکت دانش‌بنیان فن آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین ساله خود درزمینهٔ های طراحی سایت و توسعه آن، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب اپلیکیشن، بهینه‌سازی سایت و خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، فعالیت خود را در سال ١٣٩٨ باهدف ارائه بهترین خدمات آغاز کرد.
  • این مجموعه تجربه همکاری با بیش از 70 ارگان، شرکت و برندهای موفق را داشته و توانسته رضایت آنان را جلب کند. وبفهم آمادگی همکاری مداوم و هدفمند را درزمینهٔ تخصصی شما اعلام می‌نماید.
  • یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وب فهم پشتیبانی سریع و حرفه‌ای کارشناسان وب فهم به مدت‌زمان ۶ – ۸ و ۱۲ ماهه به‌صورت رایگان است. درصورتی‌که پس از طراحی سایت شما هرگونه پشتیبانی نیاز داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • هدف ما ارائه خدمات حرفه‌ای با جهت جلب رضایت شما کارفرمایان عزیز می‌باشد. مشاوره طراحی سایت کارشناسان وب فهم به‌صورت جلسات حضوری، تلفنی و آنلاین می‌باشد. دوره پشتیبانی به مدت‌زمان ۶ – ۱۲ ماه است و بنا به انتخاب پلن طراحی سایت شما متغیر است. اگر برای انتخاب پلن طراحی سایت خود نیز تردید دارید می‌توانید با پشتیبانان ما مشورت کنید.

به نظر شما تکنیک‌های جذب مشتري براي طراحي سايت چه موارد دیگری می‌تواند باشد؟ از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم این مطالب برای شما کاربردی و مفید باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.