6 گام برای ساخت اپليكيشن پولساز | خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای طراحی اپلیکیشن پولساز و بالابردن درآمد شما از کسب‌وکارتان | اگر برای رشد کسب‌وکارتان به فكر ساختن يك اپليكيشن هستيد حتماً طراحی آن به‌گونه‌ای باشد كه پولساز و پردرآمد باشد.

در اين مقاله با وب فهم همراه باشيد تا خلاقانه‌ترین ایده‌های طراحی اپليكيشن را باهم بررسی كنيم تا جهت رشد کسب‌وکارتان گام بزرگی برداريد.

همچنین شما عزیزان اگر می‌خواهید راجع به سایر مطالب تخصصی ما در زمینه طراحی سایت، سئو، طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و غیره بیشتر بدانید، به صفحه مقالات وب فهم مراجعه کنید.

ضرورت طراحی اپلیکیشن پولساز

فقط داشتن يك اپليكيشن خوب با طراحی زيبا و منحصربه‌فرد برای کسب‌وکار شما لازم نيست بلكه برای كسب درآمد بالا از آن نياز به بيان ایده‌های خلاقانه دارد. البته كه رسيدن به ایده‌های طراحی اپليكيشن با كسب درآمد بالا كار راحتی نيست. شما با خواندن اين مقاله به‌خوبی موضوعات زير را درك می‌کنید و به پاسخ مهم‌ترین سؤالاتی كه برايتان پيش می‌آید، خواهيد رسيد.

  • چگونه اپليكيشن پولساز طراحی كنيم؟
  • چه ایده‌هایی در ساختن اپليكيشن موبايل می‌تواند به كسب درآمد بالا كمك كند؟
  • آيا اين ایده‌ها قابليت اجراشدن را دارد؟
  • چگونه بفهميم كدام ایده‌ها اجرايی است و می‌تواند واقعاً به رشد کسب‌وکار ما كمك كند؟
  • اپليكيشن پولساز چيست؟

امروزه افراد بسياری برای کسب‌وکار خود اپليكيشن دارند و يا به فكر راه‌اندازی آن هستند؛ اما همه اين اپلیکیشن‌ها پول‌ساز نيست. البته كه برخی افراد نيز برای كسب درآمد آن را طراحی نكردند و هدف ديگری دارند. اما در کل ساخت اپلیکیشن نیز مانند طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ یکی از راه‌های ارتقای کسب‌وکار و بالابردن درآمد است. پس حتماً هدف از ساخت اپلیکیشن را از همان ابتدا مشخص کنید.

گام های ساخت اپلیکیشن پولساز

در ادامه چند گام مهم و ایده‌های خلاقانه را برای طراحی یک اپلیکیشن حرفه‌ای خدمت شما عزیزان بررسی می‌کنیم.

گام های ساخت اپلیکیشن پولساز چیست؟ | ساخت اپلیکیشن پولساز | وب فهم
گام های ساخت اپلیکیشن پولساز چیست؟ | ساخت اپلیکیشن پولساز
  • شناسایی نیاز کاربران و رفع آن

اولین گامی که برای شروع کار خود برمی‌دارید شناسایی نیازهایتان باشد. شما برای یافتن ایده‌های خلاقانه ابتدا باید نیازهای خود و جامعه اطرافتان را شناسایی کنید تا بتوانید ایده‌ای مطرح کنید که هم نیاز شما با آن رفع شود و هم بتوانید درآمد عالی از آن کسب کنید.

اما سؤالی که برایتان پیش می‌آید این است که نیازهای کاربر را چگونه می‌توان شناسایی کرد؟ برای حل این مسئله از نیازهای شخصی خود و اطرافیان خود کمک بگیرید. شناسایی نیازهای خودتان و کاربرانتان می‌تواند شما را در مطرح‌کردن ایده‌های خلاقانه کمک کند.

  • ساخت اپلیکیشن مرتبط با حوزه کاری

حتماً نوع اپلیکیشن مدنظرتان را باتوجه‌به حوزه کسب‌وکارتان و علاقه و بازار کار انتخاب کنید. در این مرحله ابتدا بررسی کنید که باتوجه‌به حوزه کاری‌تان کدام اپلیکیشن پول‌سازتر و کارآفرین‌تر است. برای مثال امروزه اپلیکیشن‌های فروشگاهی، آموزشی، ورزشی، رژیم غذایی، گردشگری پرکاربرد است. شما باید باتوجه‌به تجارب و مهارت‌های خود بررسی کنید که به کدام حوزه علاقه دارید و برای شما پولساز است.

  • شرکت در جلسات و همایش‌های کسب‌وکار

در جلسات و همایش‌های کسب‌وکار و بیان ایده‌های خلاقانه شرکت کنید. بهترین ایده‌های ساخت اپلیکیشن و کسب‌وکار را از صاحبان کسب‌وکار موفق بشنوید و با ویژگی‌ها و محصولات آنها آشنا شوید. درست است که با شرکت در این جلسات ایده‌های آنها را نمی‌توانید کپی کنید؛ اما جهت ساخت ایده‌های جدید و دادن امید و انگیزه بیشتر به شما عزیزان بسیار کمک می‌کند.

  • تجزیه‌وتحلیل اپلیکیشن‌های موفق

اپلیکیشن‌های موفق را در زمینه‌های مختلف تجزیه‌وتحلیل کنید و دلایل موفقیت آن‌ها را دریابید.

  • یافتن بهترین و پرکاربردترین کلمات کلیدی در حوزه کاری

کلمات کلیدی پرکاربرد و پول‌ساز را در حوزه کاری خود پیدا کنید و زمانی که اپلیکیشن خود را ساختید اپلیکیشن خود را با آن کلمات معرفی کنید.

همچنین ما در سایر مقالات وب فهم پرکاربردترین ابزارهای جست‌وجوی کلمات کلیدی را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم.

  • با مخاطبان خود از طریق شبکه‌های مجازی در ارتباط باشید

زمانی که شما ایده‌های خود را اجرا کردید و اپلیکیشن خود را طراحی کردید قطعاً افرادی هستند که از ایده‌های شما استقبال می‌کنند پس زمان آن رسیده تا آن افراد را از محصول و ایده‌های خود مطلع سازید برای انجام این کار می‌توانید از شبکه‌های مجازی مثل اینستاگرام، توییتر، لینکدین، وب‌سایت و غیره استفاده کنید و با آنها در ارتباط باشید و همین‌طور تعامل با کاربران خود داشته باشید.

پول‌سازترین اپلیکیشن‌های امروزی

به نظر شما بهترین ایده‌ها برای ساخت اپلیکیشن پولساز و پردرآمد چیست؟

اپلیکیشن رستوران و غذا

  • امروزه اپلیکیشن‌های رستوران و غذا مشابه اسنپ فود بسيار موردپسند كاربران قرار گرفته است و مشتريان به‌جای مراجعه حضوری براي سفارش غذا يا سفارش تلفني از اين اپلیکیشن‌ها برای خدمات سفارش، تحويل به‌موقع غذا، پيگيری سفارش، پرداخت آنلاين، استفاده از تخفيفات و غيره استفاده می‌کنند. شما عزيزان نيز می‌توانید با طراحی اپليكيشن رستوران خدمات خود را به‌صورت آنلاين به مشتريان خود ارائه دهيد و همین‌طور فروش خود را چندبرابر كنيد. البته كه براي انجام اين كار بايد به‌صورت خلاقانه و با ایده‌های بسيار خوب عمل كنيد و امكانات خود را چندبرابر كنيد تا بتوانيد با اپلیکیشن‌هایی مثل اسنپ فود، سيب و غيره رقابت كنيد.
ایده برای ساخت اپلیکیشن پولساز | طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود
ایده برای ساخت اپلیکیشن پولساز | طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

اپلیکیشن‌های درخواست خودرو مشابه اسنپ و تپسی

  • اين روزها كمتر افرادی هستند كه برای حمل‌ونقل درون‌شهری درصورتی‌که خودروی شخصی نداشته باشند از تاکسی‌های تلفنی استفاده كنند با طراحي اپلیکیشن‌های خودرويی و مسيريابی مثل اسنپ حمل‌ونقل برای مردم بسيار راحت شده است و مورداستفاده قرار گرفته است. همچنين شما هم می‌توانید اين نوع اپليكيشن را راه‌اندازی كنيد و علاوه بر خدمات رزرو خودرو و حمل نقل ساير خدمات درون‌شهری و برون‌شهری رو به كاربران ارائه دهيد.

اپليكيشن مشابه ديوار

  • همچنين می‌توانید با ساخت اپلیکیشن‌هایی مثل ديوار روزانه چند هزار آگهی در زمینه‌های گوناگون خریدوفروش و اجاره و غيره در آن ثبت كنيد و با اين كار هم به شناخته‌تر شدن خود كمك می‌کنید و هم می‌توانید از اين روش كسب درآمد كنيد.

اپليكيشن فروشگاهی مشابه دیجی‌کالا

  • اگر شما صاحب فروشگاه اينترنتی هستيد بسياری از كاربران شما با تلفن همراه می‌خواهند وارد فروشگاه شما شوند و خريد كنند و فقط داشتن يك سايت فروشگاهی شايد كمك بسياری در رشد كار شما نداشته باشد در نتيجه با داشتن يك اپليكيشن فروشگاهی مثل دیجی‌کالا مشتريان خود را از خدمات بی‌نظیر خود مطلع سازيد و همین‌طور می‌توانید تمامی تخفيفات و فروش ويژه محصولات خود را به آن‌ها اطلاع‌رسانی كنيد.
ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن پولساز
ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی | طراحی و ساخت اپلیکیشن پولساز

اپلیکیشن آموزشی

  • با داشتن وب‌سایت آموزشی و طراحی اپلیکیشن آموزشی خدمات آموزشی خود را به‌صورت گسترده در سراسر ایران ارائه دهید. اگر شما فقط از روش سنتی استفاده کنید به‌زودی رشد کار شما متوقف خواهد شد و حتی احتمال دارد با شکست مواجه شود. اما با داشتن اپلیکیشن آموزشی دوره‌های آنلاین خود را به دانشجویان اطلاع‌رسانی کنید و حتی سایر خدمات را به آنها را ارائه دهید.

 

مراحل تبدیل ایده به اپلیکیشن پول‌ساز

در این قسمت باهم بررسی می‌کنیم که مراحل تبدیل ایده به اپلیکیشن پول‌ساز چیست؟

  • اهداف خود را مشخص کنید.
  • برای قابلیت‌ها و امکانات خود برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید.
  • رقبای برتر خود را تحلیل کنید که نقاط قوت و موفقیت آنها در چیست؟
  • دموی اپلیکیشن خود را طراحی کنید. (در قالب نرم‌افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ)
  • مسیر توسعه و رشد خود را مشخص کنید.
  • اپلیکیشن خود را مطابق مراحل قبل طراحی کنید.
  • اپلیکیشن راه‌اندازی شده را تست کنید.
  • اپلیکیشن را در اختیار چند کاربر برای تست قرار دهید و تمامی ایرادات مطرح شده را رفع کنید.
  • حتماً اپلیکیشن خود را به روش‌های مختلف بازاریابی آنلاین و دیجیتالی تبلیغ کنید.
تبدیل ایده به اپلیکیشن پول‌ساز | ساخت اپلیکیشن پولساز
مراحل تبدیل ایده به اپلیکیشن پول‌ساز چیست؟

نتیجه‌گیری از ایده‌های برتر ساخت اپلیکیشن پول‌ساز

یکی از مهم‌ترین روش‌ها و تکنیک‌های ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال و رشد کسب‌وکار شما داشتن یک اپلیکیشن حرفه‌ای است که با وجود ایده‌های خلاقانه می‌تواند درآمد شما را چندبرابر کند و مشابه این اپلیکیشن‌ها را امروزه در اسنپ، دیجی‌کالا، اسنپ فود، تپسی، دیوار و غیره مشاهده می‌کنید. در این مقاله راجع به ایده‌های خلاقانه طراحی اپلیکیشن پول‌ساز و نحوه تبدیل این ایده‌ها به ساخت اپلیکیشن و اجرایی‌شدن آنها با شما عزیزان صحبت کردیم. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و اگر راجع به این موضوع سوالی یا نظری دارید می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها از پشتیبانان وب فهم سؤال کنید.

خدمات وب فهم

شرکت دانش‌بنیان فن آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین‌ساله خود در زمینه‌های طراحی سایت و توسعه آن، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب اپلیکیشن، بهینه‌سازی سایت و خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، فعالیت خود را در سال ١٣٩٨ باهدف ارائه بهترین خدمات آغاز کرد.

این مجموعه تجربه همکاری با بیش از ۷۰ ارگان، شرکت و برندهای موفق را داشته و توانسته رضایت آنان را جلب کند. وب فهم آمادگی همکاری مداوم و هدفمند را در زمینه تخصصی شما اعلام می‌نماید.

ویژگی‌های وب فهم

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وب فهم پشتیبانی سریع و حرفه‌ای کارشناسان وب فهم به مدت‌زمان ۶ – ۸ و ۱۲ماهه به‌صورت رایگان است. درصورتی‌که پس از طراحی سایت شما هرگونه پشتیبانی نیاز داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هدف ما ارائه خدمات حرفه‌ای با جهت جلب رضایت شما کارفرمایان عزیز است. مشاوره طراحی سایت کارشناسان وب فهم به‌صورت جلسات حضوری، تلفنی و آنلاین است. دوره پشتیبانی به مدت‌زمان ۶ – ۱۲ ماه است و بنا به انتخاب پلن طراحی سایت شما متغیر است. اگر برای انتخاب پلن طراحی سایت خود نیز تردید دارید می‌توانید با پشتیبانان ما مشورت کنید.

اگر هم مایل هستید که برای کار و فعالیت خود یک وب‌سایت و اپلیکیشن طراحی کنید گروه حرفه‌ای وب فهم آماده ارائه خدمات طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت با اصول سئو تکنیکال است. هر کسب‌وکار حرفه‌ای نیاز به طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای دارد.

 

 

 

 

 

امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.