مزایای اپلیکیشن برای کسب و کارها چیست؟ ساخت اپلیکیشن حرفه ‌ای چقدر در موفقیت شما در کارتان موثر است؟ دسترسی آسان و سریع کاربر به اپلیکیشن موبایل و ارسال نوتیفیکیشن تخفیفات و اخبار مهم برای او یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن اپلیکیشن است.

اهمیت اپلیکیشن ها در کسب و کار

اگر این روزها میزان و مدت زمان استفاده از موبایلتان را با لبتاب و کامپیوترتان مقایسه کنید متوجه میزان اهمیت داشتن اپلیکیشن موبایل می‌شوید.

امروزه رشد کسب و کارهای اینترنتی باعث شده است تا رقابت شدیدی در این حوزه ایجاد شود و صاحبان کسب و کار برای گسترش کار خود به طراحی سایت و سئو و طراحی اپلیکیشن حرفه‌ای و اختصاصی روی بیاورند.

همچنین این روزها در کنار توسعه و رشد روند استفاده از تلفن‌های همراه، شرکت‌ها و کسب و کارها با ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند و حرفه‌ای مزایای بسیاری بر کار خود وارد می‌کنند. که در ادامه این مزایا را باهم بررسی می‌کنیم. اما قبل از بررسی آن نگاه کلی به تعریف اپلیکیشن موبایل بیندازیم.

اهمیت طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها | مزایای اپلیکیشن برای کسب و کارها | وبفهم
اهمیت طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها | مزایای اپلیکیشن برای کسب و کارها

اپلیکیشن موبایل چیست؟

گوشی‌های هوشمند و تبلت نیز مانند لبتاب و کامپیوترها، نرم ­افزارهایی دارند که باتوجه به نیاز شما باید آن­ها را نصب کنید که به این نرم ­افزارها اپلیکیشن (Application) یا به اختصار اَپ (App) گفته می‌شود. حتما شما هم در گوشی‌های همراه خود نرم­ افزارهایی را نصب کردید که به آن نیاز داشتین یا صرفا برای سرگرمی بوده است. با نصب اپلیکیشن‌های موبایل نیازهایتان را خیلی ساده می‌توانید رفع کنید.

اپلیکیشن ها انواع مختلفی دارند که شامل اپلیکیشن فروشگاهی، آموزشی، نوبت دهی، خدماتی، ورزشی، گردشگری، خبری، پزشکی و غیره است.

اپلیکیشن موبایل چیست؟ | مزایای اپلیکیشن بر کسب و کار شما چیست؟ | وبفهم
اپلیکیشن موبایل چیست؟ | مزایای اپلیکیشن بر کسب و کار شما چیست؟

تفاوت وب سایت با اپلیکیشن موبایل

قطعا مهم‌ترین سوالاتی که برایتان پیش می‌آید این است که:

  1. فرق بین سایت و اپلیکیشن موبایل چیست؟
  2. آیا فقط داشتن سایت حرفه­ای و قدرتمند موفقیت کسب و کار من را تضمین می‌کند؟
  3. ساخت اپلیکیشن موبایل در رشد کسب و کارمان چقدر موثر است؟
  4. و کلی سوال دیگر…

فرق وب سایت و اپلیکیشن

  • مهم‌ترین تفاوت میان وب سایت و اپلیکیشن موبایل قابلیت آفلاین بودن آن است. کاربران شما می‌توانند بدون آنلاین شدن (به صورت آفلاین) از اپلیکیشن شما استفاده کنند و از خدمات شما بهره ببرند. در صورتی که برای بازدید از وب سایت حتما نیاز است که شما آنلاین باشید و از مرورگرها استفاده کنید. یعنی بدون اینترنت نمی‌توانید از وب سایت‌ها دیدن کنید.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت وب سایت و اپلیکیشن موبایل نیز این است که گوشی همراه خیلی بیشتر از لبتاب و کامپیوتر در دسترس کاربران است پس بدون نیاز به سیستم و اینترنت می‌توانید از خدمات کسب و کارها استفاده کنید.
تفاوت وب سایت با اپلیکیشن موبایل چیست؟ | فرق اپلیکیشن با وب سایت | وبفهم
تفاوت وب سایت با اپلیکیشن موبایل | مزایای اپلیکیشن موبایل

آیا فقط داشتن وب سایت موفقیت من را تضمین می‌کند؟

  • با توجه به بالا رفتن رقابت میان کسب و کارها در فضای اینترنت و فضای مجازی داشتن وب سایت برای کسب و کارشما لازم است اما فقط داشتن یک وب سایت حرفه‌ای تضمین‌کننده موفقیت شما نیست بلکه شما باید برای رشد کسب و کارتان وارد فضای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین شوید و همچنین با ساخت یک اپلیکیشن قدرتمند ارتباط خود را با بازار کار گسترش دهید و موفقیت خود را تضمین کنید.
  • قبل از اقدام به طراحی اپلیکیشن کسب و کار و رفتار و نیازهای کاربر خود را بررسی کنید. برای مثال با بررسی کسب و کارتان بررسی کنید که طراحی اپلیکیشن چقدر در موفقیت کارشما موثر است؟
  • آیا کاربر شما ترجیح می‌دهد که در فضای وب و مرورگرها خدمات مورد نیاز خود را دنبال کند یا به صورت آفلاین از خدمات شما استفاده کند؟ تا بدانید که ساخت این اپلیکیشن‌ها چقدر در پیشرفت کار شما موثر می­باشد.

طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

اگر به دنبال یک شرکت متخصص در زمینه ساخت و طراحی اپلیکیشن حرفه با بروزترین متدهای برنامه نویسی هستید و می‌خواهید با داشتن اپلیکیشن از مزایای آن بهره‌مند شوید تیم وب فهم آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه به شما هستند.

فقط لازم است روی نوع اپلیکیشن مورد نیاز خود کلیک کنید تا تمامی امکانات، ویژگی­ ها و تعرفه‌ها برای شما نمایش داده شود.

طراحی تمامی اپلیکیشن های نام برده شده در دو نسخه اندروید و ios میباشد و میتوانید تمامی برای مشاهده تمامی امکانات، پلن ها قیمتی و ویژگی ها رو هر کدام کلیک کنید تا اطلاعات کامل راجع به آنها کسب کنید و مناسب ترین را سفارش دهید.

اگر هم اپلیکیشن اختصاصی با تمامی امکانات اختصاصی بخواهید و دارای ویژگی های سفارشی باشد حتما برای دریافت مشاوره رایگان و پشتیبانی با ما تماس بگیرید تا کارآمدترین پلن ها را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و بهترین تصمیم را بگیرید.

مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

در این مقاله این مزایا را خدمت شما عزیزان نام برده و تک تک آنها را باهم بررسی می‌کنیم تا شما هم با آگاهی و اطلاعات بیشتری راجع به طراحی آن و موفقیت کسب و کارتان تصمیم بگیرید. این مزایا شامل موارد زیر می‌باشد:

1- بالا بردن میزان فروش

یکی از مهم‌ترین اهداف هر کسب و کاری بالا بردن میزان فروش و سود چند برابر است. داشتن اپلیکیشن قدرتمند و کاربرپسند نیز فروش و سود شما را چندبرابر می‌کند.

تکنیک های لازم در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

چند تکنیک مهم را در اپلیکیشن‌های فروشگاهی رعایت کنید. این تکنیک‌ها شامل:

  • ایجاد تخفیفات درصدی و مبلغی و کدهای تخفیف و جوایز خرید و ارسال اعلان‌های تخفیفات به کاربر
  • ارسال اعلان‌ها برای مشاهده و خرید محصولات تازه وارد شده و فروش ویژه
  • ایجاد تعامل با کاربران (باشگاه مشتریان، جوایز خرید، گردونه شانس، ارسال کد معرف و غیره)
  • اتصال درگاه پرداخت به اپلیکیشن
  • ایجاد قابلیت خرید آسان و سریع و بدون محدودیت زمانی و مکانی
تکنیک های لازم در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی | مزایای اپلیکیشن فروشگاهی | وبفهم
تکنیک های لازم در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی | مزایای اپلیکیشن فروشگاهی

قطعا شما هم برای محقق شدن هدف بسیار مهمی هزینه و زمانتان را برای این کار اختصاص می‌دهید. یکی از مهم‌ترین فواید داشتن یک اپلیکیشن تاثیر مستقیم آن روی نرخ فروش شما است. با طراحی یک اپلیکیشن حرفه‌ای فروش خود را چند برابر کنید.

برای مثال طراحی اپلیکیشن برای دیجی کالا یکی از موثر‌ترین عوامل موفقیت این کسب و کار و بالا رفتن میزان فروش او است.

2- افزایش بازدید‌کننده و مخاطب

اپلیکیشن خود را در برنامه‌هایی مثل بازار، گوگل پلی و اپ استور و غیره عرصه کنید تا بیشتر مورد توجه قرار گیرید. همچنین با ایجاد و فعال‌سازی قابلیت‌های باشگاه مشتریان و ارسال کد معرف و کد تخفیف بازدید از اپلیکیشن خود را بالا ببرید تا تعداد کاربران بیشتری نیز آن را نصب کنند.

3- معرفی کسب و کار و برندتان

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم طراحی اپلیکیشن معرفی کسب و کارتان است که می‌توانید در کنار وب سایت و پیج اینستاگرام یک اپلیکیشن پر قدرت برای خود راه اندازی کنید و بازاریابی خود را گسترش دهید.

معرفی کسب و کار و برندتان با طراحی اپلیکیشن | مزایای اپلیکیشن | وبفهم
معرفی کسب و کار و برندتان با طراحی اپلیکیشن | مزایای اپلیکیشن

4- استفاده مشتریان از تلفن همراه هوشمند

امروزه کمتر کسی است که از تلفن همراه هوشمند استفاده نکند و این گوشی‌ها دیگر تنها ابزار نیستند بلکه تبدیل به یک شیوه زندگی ما شدند.

تعداد کاربران فعال تلفن همراه هوشمند بسیار بالا رفته و قطعا با داشتن یک اپلیکیشن پر قدرت و بازاریابی حرفه‌ای می‌توانید بسیاری از این کاربران را تبدیل به مشتری خود کنید و خدمات و محصولات خود را به آنها ارائه دهید.

باتوجه به آمارهای بدست آماده کاربران روزانه ٤ ساعت از زمان خود را به استفاده از اپلیکیشن‌ها میگذرانند پس اگر اپلیکیشن شما برای آنها کاربردی و مفید است زمانی را باید صرف استفاده از اپلیکیشن شما کنند.

5- با داشتن اپلیکیشن فروشگاهی همیشه در دسترس باشید.

یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن اپلیکیشن این است که به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل می‌توانید در دسترس مشتریان دائمی و بالقوه باشید. حتی زمانی که فروشگاه شما تعطیل باشد شما می‌توانید در دسترس مشتریان باشید و خدمات خود را به آنها ارائه دهید و حتی انها می‌توانند به صورت آفلاین از خدمات شما استفاده کنند.

با داشتن اپلیکیشن فروشگاهی همیشه در دسترس باشید. | مزایای اپلیکیشن فروشگاهی | وبفهم
با داشتن اپلیکیشن فروشگاهی همیشه در دسترس باشید. | مزایای اپلیکیشن فروشگاهی

نتیجه‌گیری از مزایای اپلیکیشن در کسب و کارها

در این مقاله با مزایای ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارها آشنا شدید و باهم بررسی کردیم که به چند دلیل بسیار مهم چقدر این موضوع در دنیای کسب و کار و دیجیتال مارکیتنگ اهمیت دارد.

از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و اگر دیدگاه و نظری راجع به این موضوع دارید با ما در بخش دیدگاه‌ها و نظرات به اشتراک بگذارید.

سفارش طراحی اپلیکیشن پولساز

اگر به دنبال یک تیم یا شرکت مطئن برای انجام کار طراحی اپلیکیشن خود هستید تیم وب فهم آماده ارائه برترین خدمات در این زمینه است و میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و پشتیبانی و ثبت سفارش اپلیکیشن موبایل اندروید و ios با شماره های درج شده تماس بگیرید.

شماره تماس:

خدمات وب فهم

شرکت دانش‌بنیان فن آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین‌ساله خود در زمینه‌های طراحی سایت و توسعه آن، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب اپلیکیشن، بهینه‌‌سازی سایت و خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ باهدف ارائه بهترین خدمات آغاز کرد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.