بهترین ابزار هوش مصنوعی در طراحی سایت چیست؟ در این مقاله قصد داریم ابزارهایی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم که در روند طراحی سایت به کمک شما بیایند.

هوش مصنوعی میتواند در مراحل مختلف طراحی و راه اندازی وب سایت، برنامه نویسی، تولید محتوا، طراحی UI   UX کمک بسیاری کند و سرعت بسیار خوبی در روند انجام کار ببخشد که در این مقاله به طور کامل در رابطه با هوش مصنوعی و ابزارهای آن و تاثیر آن بر روی طراحی سایت صحبت میکنیم.

همچنین شما عزیزان اگر می‌خواهید راجع به سایر مطالب تخصصی ما در زمینه طراحی سایت، سئو، طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و غیره بیشتر بدانید، به صفحه مقالات وب فهم مراجعه کنید.

مقدمه ابزار هوش مصنوعی در طراحی سایت

در حال حاضر هر کسب‌وکاری برای پیشرفت و توسعه کارش نیاز به وب سایت دارد پس در نتیجه استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی سایت در بسیاری از کسب‌وکارها مفید و تأثیرگذار است.

با کمک‌های ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانید طراحی ظاهری وب سایت، ثبت دامنه، توسعه برندسازی و تست نسخه نهایی را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم هرکدام از ابزارهای مفید را که در این زمینه کمک بسیاری به شما کنند را معرفی کنیم.

این ابزارها شامل موارد زیر است:

  • ابزار هوش مصنوعی DomainWheel

اولین گام برای راه‌اندازی وب سایت ثبت دامنه است که این فرایند برای برخی دشوار است و انرژی و وقت آنها را می‌گیرد. یکی از بهترین ابزارها برای طراحی و راه‌اندازی سایت ابزار مولد نام دامنه DomainWheel است.

استفاده از این ابزار رایگان است و پیشنهاد خود را برای نام دامنه به وب سایت شما ارائه می‌دهد. برای استفاده از این ابزار بسیار پرکاربرد و مفید فقط کافی است کلمه موردنظر یا کلیدواژه خود را به DomainWheel ارسال نمایید تا ایده‌ها و پیشنهادهای این ابزار را دریافت کنید.

با کمک این ابزار فرایند تولید نام دامنه فقط چند ثانیه طول می‌کشد و نام‌های دامنه را با پسوندهای مختلف com، net، org و غیره نمایش می‌دهد. البته امکان نمایش با پسوند ir وجود ندارد.

  • ابزار هوش مصنوعی GitHub Copilot

دومین ابزار هوش مصنوعی برای طراحی سایت، هوش مصنوعی GitHub Copilot است که یک ابزار ایدئال و بسیار عالی برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان است.

اين ابزار با كمك OpenAI Codex فرمان های نوشتاری شما را تبديل به كد می­كند و كدهای پيشنهادی را برای شما ارسال می­كند تا از آنها در طراحی وب سايت استفاده كنيد.

اين ابزار با بسياری از ويرايشگرهای کدنویسی مثل نظیر Visual Studio Code، Visual Studio، JetBrains IDEs و Neovim سازگار است. نحوه استفاده از اين ابزار به اين صورت است كه نياز است اين افزونه را در ويرايشگر کدنویسی خود نصب كنيد تا بتوانيد از آن استفاده كنيد.

اين ابزار به عنوان يك دستيار خوب برنامه نويسی شما را همراهی می­كند و با دريافت فرمان های مشخص (Prompt) عملكرد شما را بررسي كرده و كد های پيشنهادی را توليد و به شما پيشنهاد می كند.

نكته: قبل از استفاده از كدهای پيشنهادی در ابزار گیت‌هاب حتماً کدها را مورد آزمايش و بررسی قرار دهيد.

استفاده از گيت هاب رايگان نيست و تعرفه اشتراك آن از ماهانه ده دلار شروع می­شود.

  • ابزار هوش مصنوعی Wix ADI

اگر یک ابزار هوش مصنوعی کاربردی را می‌خواهید که بدون اینکه نیاز باشد با برنامه‌نویسی و کد درگیر شوید و وب سایت بسازید، ابزار Wix ADI را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این ابزار روی Wix میزبانی می‌شود. همچنین این ابزار باکیفیت بسیار بالا در فرایند طراحی سایت به شما کمک می‌کند.

Wix ADI پلتفرمی تمام‌وکمال است که سرویس‌های مرتبط با وب‌سایت مبتنی بر اصل انتها به انتها (End-to-end) را ارائه می‌کند.

یکی دیگر از ابزارهای معرفی شده توسط Wix Editor X  طراحی drag-and-drop است. با کمک این از ابزار و هوش مصنوعی می‌توانید خیلی سریع وب سایت خود را به‌آسانی طراحی کنید.

ADI در نام Wix ADI مخفف عبارت Artificial Design Intelligence است. این ابزار با پاسخ‌های دریافتی به دستورات وب سایت نهایی را ایجاد می‌کند.

برای استفاده از این ابزار فقط کافی است نوع وب سایت موردنظر خود را مشخص کنید و جزئیات کسب‌وکار خود را مطرح کنید.

استفاده از این ابزار هزینه‌ای ندارد؛ اما برای اتصال وب سایت تولید شده به نام دامنه باید نسخه پریمیوم Wix را خریداری کنید.

  • ابزار هوش مصنوعی 10Web

وقتی از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید، ابزار هوش مصنوعی 10Web چند پیشنهاد بسیار عالی برای طراحی سایت و تولید محتوا به شما ارائه می‌دهد.

با کمک این ابزار هوش مصنوعی این امکان را دارید که هر صفحه وب را تبدیل به قالب وردپرس کنید. همچنین شما امکان شخصی‌سازی طراحی را دارید.

استفاده از ابزار هوش مصنوعی  10Web بسیار ساده است و پیچیدگی ندارد. کافی است در مرورگر جست‌وجوی خود طراحی مدنظر خود را جست و جو کنید. آدرس URL موردنظر خود را کپی کنید و در ابزار 10Web AI Builder الصاق کنید.

هوش مصنوعی این سرویس، صفحة وب معرفی شده را بررسی کرده و آن را استخراج کنید و صفحه وب را بسازید. این سرویس همچنین، اِلِمان‌های موجود در صفحه را در بخش‌های مجزایی طراحی می‌کند تا در صورت نیاز به‌صورت جداگانه قابل‌ویرایش باشند.

در نهایت یک فایل فشرده شده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از آن در وردپرس استفاده کنید.

ابزار هوش مصنوعی 10Web | وب فهم
ابزار هوش مصنوعی 10Web | معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی در طراحی سایت
  • ابزار هوش مصنوعی Screpy

شما نیاز دارید که وب سایت طراحی شده خود را از نظر فنی بررسی کنید. این کار را با کمک ابزار هوش مصنوعی Screpy می‌تواند به‌راحتی انجام دهید.

سرویس‌های ارائه‌دهنده توسط ابزار هوش مصنوعی Screpy:

  • بررسی Syntax: در برنامه‌نویسی سینتکس به معنای رعایت شیوه‌های نگارشی در دستورات برنامه‌نویسی است. ابزار Screpy تمامی سینتکس ها را بررسی کرده و در صورت وجود خطا به شما اطلاع‌رسانی می‌کند.
  • بررسی Uptime: این ابزار نقطه مقابل Downtime است. این ابزار مدت‌زمان دردسترس‌بودن وب ‌سایت را اندازه‌گیری می‌کند.
  • بررسی سرعت صفحات: با کمک ابزار Lighthouse نیز می‌توانید بخش‌های حیاتی وب‌سایت را بررسی کنید.
ابزار هوش مصنوعی Screpy | معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی در طراحی سایت | وب فهم
ابزار هوش مصنوعی Screpy | معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی در طراحی سایت

نتیجه‌گیری ابزار هوش مصنوعی در طراحی سایت

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره کردیم هر کدام از ابزارهای هوش مصنوعی به‌عنوان دستیار شما در طراحی سایت هستند. همچنین ابزارهای گوناگونی برای کمک به شما در طراحی و راه‌اندازی وب سایت وجود دارد که به چند مورد از مهم‌ترین آنها اشاره کردیم.

از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد.

خدمات وب فهم

شرکت دانش‌بنیان فن آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین‌ ساله خود در زمینه‌های طراحی سایت و توسعه آن، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب اپلیکیشن، بهینه‌سازی سایت و خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ باهدف ارائه بهترین خدمات آغاز کرد.

این مجموعه تجربه همکاری با بیش از ۷۰ ارگان، شرکت و برندهای موفق را داشته و توانسته رضایت آنان را جلب کند. وب فهم آمادگی همکاری مداوم و هدفمند را در زمینه تخصصی شما اعلام می‌نماید.

ویژگی‌های وب فهم

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وب فهم پشتیبانی سریع و حرفه‌ای کارشناسان وب فهم به مدت‌زمان ۶ – ۸ و ۱۲ماهه به‌صورت رایگان است. درصورتی‌که پس از طراحی سایت شما هرگونه پشتیبانی نیاز داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هدف ما ارائه خدمات حرفه‌ای با جهت جلب رضایت شما کارفرمایان عزیز است. مشاوره طراحی سایت کارشناسان وب فهم به‌صورت جلسات حضوری، تلفنی و آنلاین است. دوره پشتیبانی به مدت‌زمان ۶ – ۱۲ ماه است و بنا به انتخاب پلن طراحی سایت شما متغیر است. اگر برای انتخاب پلن طراحی سایت خود نیز تردید دارید می‌توانید با پشتیبانان ما مشورت کنید.

 

 

امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.