در اين قسمت با بررسي فاكتورهاي بسيار مهم در انتخاب بهترين شركت طراحي سايت با ما همراه باشيد تا بهترين شركت را براي توسعه كار خود انتخاب كنيد. شما به‌عنوان صاحب يك کسب‌وکار نياز داريد تا يك گروه حرفه‌ای كنارتان باشد. اگر نمی‌دانید که چطور بهترین شرکت را برای سایت خود و خدمات سئو انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

همچنین شما عزیزان اگر مایل به دانستن مطالب تخصصی‌تر درزمینهٔ طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا هستید، به صفحه مقالات وبفهم مراجعه کنید.

ضرورت انتخاب بهترين شركت طراحي سايت

امروزه طراحي وب‌سایت در کسب‌وکارها از اهميت بالايي برخوردار است. پس اين كار مهم را بايد به يك گروه طراحي و توسعه يا شركت متخصص و باتجربه سپرد.

البته كه فقط طراحي وب‌سایت موفقيت شمارا در كار تضمين نمی‌کند. شما بايد شرکت‌هایی را انتخاب كنيد كه در كنار طراحي و توسعه سايت كار سئو و بهینه‌سازی آن را هم انجام می‌دهند.

افزايش رتبه سايت شما در نتايج جست‌وجوی كلمات كليدي خيلي مهم است. اگر وب‌سایت شما در صفحه اول گوگل نمايش داده نشود شما روزانه چند هزار مشتري را از دست خواهيد داد.

پس انتخاب شما شرکت‌هایی باشد كه درزمینهٔ سئو و بهینه‌سازی سايت فعاليت دارند و همین‌طور تجربه كار موفق در اين حرفه دارند.

برای بالا بردن رتبه سایتتان در موتورهای جستجو فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد که نیاز به گذراندن دوره آموزش جامع سئو است. اگر می‌خواهید بیشتر با مبحث سئو آشنا شوید ما در سایر مقالات راجب آن توضیح دادیم.

همین‌طور اگر به دنبال خدمات حرفه‌ای سئو برای وب‌سایت خود هستید کارشناسان وب فهم آماده ارائه خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت برای شما عزیزان هستند.

انتخاب بهترين شركت طراحي سايت

قیمت طراحی سایت

بسياري از افراد نيز قبل از هر چيزي به زيبايي سايت خود اهميت می‌دهند و همین‌طور می‌خواهند با ارزان‌ترین قيمت سايتشان طراحي شود. قيمت مناسب فاكتور بسيار مهمي است اما به شرطي كه وب‌سایت طراحی‌شده شما در راستاي هدف‌های بلندمرتبه شما باشد و نیازهای كاربران شمارا برآورده كند و رضايت آن‌ها را به دست بياورد.

ضرورت انتخاب بهترين شركت طراحي سايت | وب فهم
ضرورت انتخاب بهترين شركت طراحي سايت

شركت طراحي سايت بايد نكات زير را در راستاي كار خود قرار دهد. كه شامل:

طراحي زيبا و كاربر پسندانه سايت

  • زيبايي و گرافيك سايت شما قطعاً اولين چيزي است كه شما از گروه طراح و توسعه وب انتظار داريد.
  • پس حتماً نمونه كار هاي انجام‌شده شرکت‌های طراحي سايت را ببينيد. قطعاً هر شركت طراحي و توسعه وب‌سایت بايد داراي طراح و گرافيست حرفه‌ای باشد.

مهارت برنامه‌نویسی با زبان‌های مختلف

  • قطعاً اين شركت بايد داراي مهارت كافي درزمینهٔ برنامه‌نویسی پايگاه داده باشد.

طراحي ui/ux

  • تجربه كاربري در وب‌سایت شما خيلي مهم است. كاربر شما بايد با ورود ‌به وب‌سایت شما حس خوب و رضایت‌مندی را بگيرد. پس حتماً اين مورد بسيار مهم را بايد آن گروه متخصص در نظر بگيرد.

سرعت لود وب‌سایت:

  • اگر قرار باشد سرعت لود سايت شما پايين باشد قطعاً كاربر اصلاً سايت شمارا انتخاب نمی‌کند و سراغ وب‌سایت ديگري می‌رود. پس‌سرعت لود سايت يكي ديگر از مهم‌ترین معيارهايي است كه شما براي داشتن يك وب‌سایت حرفه‌ای داشته باشيد. براي مثال اگر قرار باشد سايت شما ١٠ ثانيه طول بكشد كه لود شود، كاربر سايت را بسته و سراغ وب‌سایت ديگري می‌رود و اين براي وب‌سایت شما خيلي بد است.
  • همچنین ما در سایر مقالات وبفهم فاکتورهای بسیار مهم را که در سرعت وب‌سایت شما تأثیرگذار است، را بررسی می‌کنیم.

پشتيباني گروه

  • پشتيباني از خدمات و هر محصولي بسيار مهم است. خدمات طراحي سايت هم همین‌طور است. وقتي شما براي شخصي يا شركتي يك سايت را طراحي می‌کنید درواقع به او خدماتي را ارائه می‌دهید كه بايد از آن پشتيباني كنيد. معمولاً سایت‌های طراحی‌شده داراي ٦- ١٢ ماه پشتيباني رايگان دارند. البته فقط به‌رایگان بودن آن توجه نكنيد حتماً مدت‌زمان پشتيباني و كارآمد بودن آن را موردتوجه قرار دهيد و شركتي را انتخاب كنيد كه مشتريان آن از پشتيباني و كيفيت خدمات راضي باشند.
پشتیبانی تیم شرکت طراحی سایت | پشتیبانی گروه
پشتیبانی تیم شرکت طراحی سایت

امنيت وب‌سایت شما

  • امنيت سايت شما در برابر هکرها خيلي مهم است. اگر امنيت سايت شما تأمین نباشد قطعاً افرادي هستند كه می‌توانند به پايگاه داده و تمامي اطلاعات شما دسترسي داشته باشند. شركت طراحي سايت شما هم بايد اين فاكتور بسيار مهم را در راستاي كار خود قرار دهد.

سئو و بهینه‌سازی

  • همان‌طور كه در ابتداي اين مقاله اشاره كرديم، شما اگر می‌خواهید با رقيبان قدرتمند خود رقابت كنيد بايد وب‌سایت شما در نتايج جستجوي كلمات كليدي رتبه‌های اول گوگل باشد. لازمه داشتن يك کسب‌وکار حرفه‌ای و شناخته‌شده داشتن يك سايت با سئو بسيار خوب است. كه فاکتورهای بسياري مهمي براي داشتن يك سئو خوب داريم كه قبلاً راجب آن صحبت کردیم.
  • بازار کار سئو | راه‌های کسب درآمد از سئو چیست؟ | اگر شما هنوز فک می‌کنید که در جامعه امروزی شغل مناسب خود را پیدا نمی‌کنید سئو یکی از بهترین و پردرآمدترین شغل‌های امروزی است.

فاکتورهای انتخاب بهترين شركت طراحي سايت

حتماً برای انتخاب بهترین شرکت برای طراحی سایت خود و سئو آن به فاکتورهای زیر توجه کنید:

1- واقعی بودن و حرفه‌ای بودن شرکت:

  • شرکت ارائه‌دهنده طراحی سایت باید حرفه‌ای باشد. افرادی هستند که خودشان تنها کار را انجام می‌دهند و به اسم شرکت سایت خود را طراحی می‌کنند. اما کار کردن با یک شخص مشکلات بسیاری برای پشتیبانی دارد. طراحی سایت یک کار تخصصی و تیمی است که هر شخصی درزمینهٔ خاص خود فعالیت می‌کند.

2- نمونه کار های انجام‌شده شرکت

  • بدون شک داشتن نمونه کار موفق و رضایت کارفرمایان قبلی خیال شمارا از بابت سایت خود راحت می‌کند. حتماً از شرکتی که می‌خواهید سایت شمارا طراحی کند، نمونه کار بخواهید.
  • مشاهده نمونه کار یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که برای شناخت عملکرد و توانایی هر شخصی یا تیمی لازم است.
  • برای مشاهده نمونه کار های طراحی سایت و سئو وب فهم به صفحه نمونه کارهای ما مراجعه کنید.

3- برگزاری جلسات حضوری

  • برگزاری جلسات حضوری با یک شرکت طراحی سایت خیلی مهم است. آن‌ها در صورت درخواست مشتریان جهت ملاقات حضوری برای این کار وقت می‌گذارند. برگزاری این جلسات به نفع شما و آن شرکت است. به هر دو کمک می‌کند که درزمینهٔ مسائل مالی، فنی، پشتیبانی و غیره به تفاهم برسید. در این جلسات می‌توانید هر سؤالی و راهنمایی که از گروه طراح سایت خوددارید بپرسید و کمک بگیرید.
  • ملاقات حضوری تأثیر بسیار خوبی در روال انجام کار و فرآیند کاری شما دارد. همچنین هر اطلاعاتی می‌خواهید از این شرکت‌ها کسب کنید جلسات حضوری خیلی به شما کمک می‌کند.
برگزاری جلسات حضوری طراحی سایت | فاکتورهای متعدد انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
برگزاری جلسات حضوری طراحی سایت | فاکتورهای متعدد انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

4- استعلام از مشتریان قبلی و فعلی

  • یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که به شما کمک می‌کند تا بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید، استعلام از مشتریان قبلی و فعلی آن‌ها است. حتماً از مشتریان این شرکت‌ها استعلام بگیرید که نحوه کار این گروه، کیفیت کار، زمان تحویل کار، نحوه پشتیبانی و پاسخگویی، تسلط آن‌ها بر کار، انجام خدمات سئو و دانش آن‌ها بر تکنیک‌های سئو و بهینه‌سازی و غیره چگونه است. اگر مشتریان این شرکت‌ها از کار آن‌ها راضی باشد، پس این شرکت می‌تواند انتخاب مناسبی برای کار باشد. اگر هم مشتریان از آن‌ها ناراضی باشد، از همان ابتدا تکلیف شما هم مشخص خواهد شد.

5- مقالات آن شرکت و وب‌سایت او

  • حتماً به بخش مقالات و وبلاگ‌های انتشار داده آن شرکت سر بزنید. با این کار متوجه خواهید شد که این شرکت چقدر دانش دارد. چقدر برای کاربر وقت می‌گذارد و مطالب مفید انتشار می‌دهد.

6- قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت فاکتور بسیار مهمی است. اما همه‌چیز نیست. یک شرکت طراحی سایت هر قیمتی که به شما می‌دهد بر اساس فاکتورهایی است که در ادامه آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم:

  • هزینه طراحی
  • تعداد اعضای گروه
  • بیمه و مالیات
  • نحوه و زمان پشتیبانی
  • مدت‌زمان پروژه
  • شرح خدمات
  • و غیره

خدمات وب فهم

شرکت دانش‌بنیان فن‌آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین ساله خود درزمینهٔ های طراحی سایت و توسعه آن، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب اپلیکیشن، بهینه‌سازی سایت و خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، فعالیت خود را در سال ١٣٩٨ باهدف ارائه بهترین خدمات آغاز کرد.

این مجموعه تجربه همکاری با بیش از ۷۰ ارگان، شرکت و برندهای موفق را داشته و توانسته رضایت آنان را جلب کند. وبفهم آمادگی همکاری مداوم و هدفمند را درزمینهٔ تخصصی شما اعلام می‌نماید.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وب فهم پشتیبانی سریع و حرفه‌ای کارشناسان وب فهم به مدت‌زمان ۶ – ۸ و ۱۲ ماهه به‌صورت رایگان است. درصورتی‌که پس از طراحی سایت شما هرگونه پشتیبانی نیاز داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هدف ما ارائه خدمات حرفه‌ای با جهت جلب رضایت شما کارفرمایان عزیز می‌باشد. مشاوره طراحی سایت کارشناسان وب فهم به‌صورت جلسات حضوری، تلفنی و آنلاین می‌باشد. دوره پشتیبانی به مدت‌زمان ۶ – ۱۲ ماه است و بنا به انتخاب پلن طراحی سایت شما متغیر است. اگر برای انتخاب پلن طراحی سایت خود نیز تردید دارید می‌توانید با پشتیبانان ما مشورت کنید.

در این مقاله فاکتورهای متعدد انتخاب بهترين شركت طراحي سايت را خدمت شما عزیزان بررسی کردیم. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم این مطالب برای شما عزیزان مفید و سودمند باشد و برایتان آرزوی موفقیت داریم.

همچنین اگر تجربه همکاری با این شرکت‌ها رادارید می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها و نظرات ثبت کنید.

اگر هم مایل هستید که برای کار و فعالیت خود یک وب‌سایت طراحی کنید گروه حرفه‌ای وب فهم آماده ارائه خدمات طراحی سایت با اصول سئو تکنیکال است. هر کسب‌وکار حرفه‌ای نیاز به طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای دارد.

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.