انتخاب بهترين شركت طراحی اپليكيشن در سال ١٤٠٢ بر اساس فاكتورها و معيارهای متعدد | در اين مقاله تصميم داريم معيارهای انتخاب يک شركت خوب در طراحی اپليكيشن حرفه ای را باهم بررسی كنيم تا با خيال راحت كارتان را به يک شركت مطمئن بسپاريد.

برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به صورت حرفه ای و اختصاصی توسط تیم متخصص وب فهم تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان اگر می‌خواهید راجع به سایر مطالب تخصصی ما در زمینه طراحی سایت، سئو، طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و غیره بیشتر بدانید، به صفحه مقالات وب فهم مراجعه کنید.

مقدمه طراحی اپلیکیشن کاربردی و کارآمد

با طراحی اپليكيشن خدمات کسب‌وکار خود را در اختيار كاربر قرار دهيد. با داشتن يک اپليكيشن موبايل سود خود را در کسب‌وکارتان چندبرابر كنيد. برای انجام اين كار با اولين چالشی كه روبه‌رو می­شويد، اين است كه طراحی اپليكيشن خود را به چه شركتی بسپاريد. در اين مقاله با وب فهم همراه باشيد تا هر آنچه كه لازم است برای انتخاب يک شركت خوب بدانيد را باهم بررسی كنيم تا شركت را بر اساس فاكتورها و معيارهای متعددی انتخاب كرده باشيد.

حتماً قبل از پیاده‌سازی ايده خود بر روی اپليكيشن به این نکته توجه کنید که کاربر فقط به دنبال دانلودکردن یک اپلیکیشن نیست اصلاً لزومی ندارد کاربر اپلیکیشن را فقط دانلود کند بدون آنکه تجربه جدید برایش ایجاد شود؛ بلکه کاربر به دنبال یک تجربه جدید و ایده بسیار حرفه‌ای و کاربردی است.

امروزه متأسفانه بیش از 90 درصد اپلیکیشن‌ها فقط طراحی شده است و انتظارات کاربران را برآورده نمی‌کنند و اصلاً کاربران رغبتی به دریافت و دانلود آنها و نصب بر روی موبایل خود ندارند.

دلایل طراحی اپلیکیشن موبایل کاربردی | وب فهم
دلایل طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل کاربردی | انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن

انتخاب بهترین شركت طراحی اپليكيشن

فاکتورهای متعدد انتخاب بهترین شركت طراحی اپليكيشن

در ادامه بیش از 10 فاکتور متعدد را باهم بررسی می‌کنیم تا به شما کمک کنند تا بهترین شرکت را در طراحی اپلیکیشن انتخاب کنید تا یک اپلیکیشنم حرفه‌ای بتواند برای کسب‌وکار شما درآمدزایی چندبرابر کند.

  • شرکت موردنظر را خوب بشناسید.

اگر می‌خواهید یک پروژه بسیار حرفه‌ای با یک شرکت شروع کنید، حتماً آن شرکت را خوب بشناسید. چشم‌اندازهای آن شرکت به شما هم مرتبط است. شما باید بتوانید با آن شرکت ارتباط بسیار خوبی برقرار کنید. یکی از بزرگ‌ترین خطراتی که می‌تواند شما را تهدید کند این است که بتوانید با آن تیم به‌سختی ارتباط برقرار کنید و آن موقع سر مسائل گوناگون با آن تیم با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد. شناخت کامل و صحیح از شرکت مقابل همیشه حرکت هوشمندانه‌ای بوده و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

حتماً جلسات اولیه خود را به‌صورت حضوری برقرار کنید و با مراجعه حضوری به دفتر و محیط کار آنها مراجعه کنید.

نکته: البته فقط برقراری ارتباط صحیح از شرکت به شما کمک نمی‌کند؛ بلکه مراقب شرکت‌ها و افرادی هم باشید که توانایی بسیار بالایی در برقراری ارتباط دارند؛ اما فقط سعی دارند با بیان جذاب و هم صحبتی محصول خود را به مشتری بفروشند و مشتری را در تله بیندازند.

شناخت کافی از شرکت طراحی اپلیکیشن | فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن | وب فهم
شناخت کافی از شرکت طراحی اپلیکیشن | فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن
  • تخصص شرکت را بررسی کنید.

حتماً تخصص شرکت و افراد آن را بررسی کنید و مهارت‌ها و خدمات آن شرکت را بررسی کنید. نیروهای متخصص در زمینه طراحی اپلیکیشن را بشناسید. مطمئن شوید که آنها در این زمینه تخصص کافی را دارند و حتی به آنها اجازه دهید تا تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارند.

  • محصولات و رزومه شرکت را بشناسید.

حتماً این موضوع را بررسی کنید که آیا این شرکت برای خود محصولی دارد یا خیر؟ چه محصولی دارد؟ چه اپلیکیشنی برای خود طراحی کرده‌اند؟ حتماً آن را از نظر کاربردی و کیفی بررسی کنید و از کیفیت کار آنها اطمینان حاصل فرمایید.

حتماً به این نکته هم توجه کنید که آیا اپلیکیشن مفید آنها هنوز کار می‌کند و آیا کاربردی است یا خیر؟ حتماً توجه کنید که آنها در چه چیزی بهترین هستند؟

شناخت و بررسی رزومه و تخصص شرکت طراحی اپلیکیشن | وب فهم
شناخت و بررسی رزومه و تخصص شرکت طراحی اپلیکیشن | معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن
  • تکنولوژی و نرم‌افزار مورداستفاده آنها در طراحی اپلیکیشن چیست؟

برخی از شرکت‌ها و تیم‌هایی هستند که از یک تکنولوژی قدیمی استفاده کردند و به اپلیکیشن را با اعمال تغییرات جزئی در آن به چند نفر می‌فروشند و حتماً از اینکه در زمان کم می‌توانند فروش بالا داشته باشند خوشحال هستند؛ اما لازم است که شما بدانید تیم حرفه‌ای طراحی اپلیکیشن باید با کمک آخرین متد برنامه‌نویسی و به‌روزترین تکنولوژی‌ها بتواند محصول شما را طراحی کند و صرفاً اعمال تغییرات جزئی بر روی محصول دیگری کار درستی نیست.

طراحان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل باید دائماً در حال آموزش و یادگیری باشد تا از بروز ترین تکنولوژی‌ها آگاه باشند و با کمک جدیدترین متدها بتوانند اپلیکیشن موبایل را طراحی کنند.

شما عزیزان میتوانید برای طراحی اپلیکیشن نوبت دهی به صورت حرفه ای و اختصاصی توسط تیم متخصص وب فهم تماس بگیرید.

  • بررسی نظرات مشتریان شرکت

قبل از دریافت هر گونه خدمات و خرید هر سرویس از شرکت موردنظر حتماً به بخش نظرات مشتریان آنها بروید و نظرات را مطالعه کنید و امتیازی که مشتریان قبلی به آنها داده‌اند را بررسی کنید که پایین نباشد. با خواندن نظرات مطمئن خواهید شد که آنها واقعی هستند و صداقت دارند. حتماً بررسی کنید که سایر مشتریان چه تجربه‌ای داشتند و آن شرکت آیا توانسته درخواست‌های مشتریان را مدیریت کنند. چون در طراحی اپلیکیشن تجربه کاربری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای بررسی نظرات حتماً به این نکته توجه کنید که در مورد زمان تحویل محصول، کیفیت کار، تست محصول، پشتیبانی شرکت چگونه است.

  • نمونه کارهای شرکت را ببینید!

بخش بسیار مهمی برای بررسی و پیداکردن یک شرکت مناسب برای بستند قرارداد همکاری گشت‌وگذار در میان نمونه کارهای انجام شده است. مهارت‌ها و تجارت آنها در طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های iOS و اندروید بررسی کنید. همچنین نمونه کارهای انجام شده بر روی موبایل خود نصب کنید و به‌عنوان یک کاربر با آن کار کنید.

با این کار شما به اطلاعات بیشتری درباره نحوه همکاری با این شرکت برای توسعه اپلیکیشن موبایل و رفع نیازهای خود می‌رسید.

  • شرکت موردنظر چقدر به مسائل امنیتی توجه می‌کند!

شما به‌عنوان یک کارآفرین و صاحب کسب‌وکار باید مطمئن باشید که شرکت توسعه اپلیکیشن چقدر به مسائل امنیتی توجه می‌کند. ایده اپلیکیشن و فرایند توسعه سازی آن باید محرمانه بماند تا در نهایت به مارکت‌های اپلیکیشن برسد.

زمانی که شما می‌خواهید با یک شرکت همکاری کنید، شما نیاز دارید که با این شرکت ارتباط برقرار کنید و همچنین نیاز دارید که اسناد و اطلاعاتتان را با آن شرکت به اشترک بگذارید و همچنین نیاز است که مستندات شما را به‌عنوان اسناد محرمانه نگهداری کنند و نکات امنیتی را رعایت کنند.

  • آیا آن شرکت دارای مدیریت زمان است؟

شما به‌عنوان یک کارآفرین انتظار دارید که با شرکتی همکاری کنید که مدیریت زمان دارد. تمامی موارد شرح خدمات طراحی اپلیکیشن را به‌درستی و سر موقع انجام دهد و تحویل به‌موقع داشته باشد.

حتماً با شرکت موردنظر ارتباط برقرار کنید و از مدیر پروژه در مورد پیشرفت طراحی و توسعه اپلیکیشن پیگیری کنید و تحویل به‌موقع محصول نهایی را از او بخواهید.

یک شرکت طراحی اپلیکیشن محصول طراحی شده را در ابتدا برای شما می‌فرستد و شما نظرات خود را بیان می‌کنید و نظرات اعلام شده در اپلیکیشن اعمال می‌گردد و در نهایت محصول نهایی خدمت شما تحویل داده می‌شود.

  • رعایت قوانین و استانداردهای UX

طراحی اپلیکیشن سفارشی کار آسانی نیست. شرکت طراحی اپلیکیشن باید به تجربه کاربری  UX که مشتریان شما به دست خواهند آورد بپردازد.

  • درنظرگرفتن بودجه شما

در فرایند طراحی و توسعه اپلیکیشن باید بودجه خود را تجزیه‌وتحلیل کنید و باتوجه‌به اینکه ایجاد یک اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای و کارا برای شما هزینه بر است اولین سؤالی که آن شرکت از شما می‌پرسد این است که چقدر می‌خواهید برای اپلیکیشن خود هزینه کنید؟

دقیقاً مثل یک فرایند خرید ماشین یا خانه که اولین سؤال این است که چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟

در مورد بودجه خود صادق باشید و صداقت بهترین کار در شروع یک همکاری است. حتماً قیمت‌گذاری شرکت موردنظر را بر روی اپلیکیشن موردنظر بررسی کنید و حتماً آن شرکت هم دارای پلن‌های قیمت‌گذاری مختلفی است که باتوجه‌به نیاز و بودجه‌تان می‌توانید آن را انتخاب کنید. اگر پلن‌های قیمت طراحی اپلیکیشن وب فهم را مشاهده نکردید به صفحه آن مراجعه کنید.

پلن‌های قیمت‌گذاری به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم را در سفارش اپلیکیشن خود بگیرید و حتی اقتصادی‌ترین پلن را انتخاب کنید تا به اپلیکیشن کارآمد برای خود داشته باشید.

شما عزیزان میتوانید برای طراحی اپلیکیشن ورزشی با بهترین قیمت توسط تیم متخصص وب فهم تماس بگیرید.

دلایل انتخاب شركت طراحی اپليكيشن

اصولی که باید شرکت طراحی اپلیکیشن به آن پایبند باشد.

شرکت طراحی اپلیکیشن باید به اصولی پایبند باشد که در ادامه به 4 تا از اصول مهم آن اشاره می‌کنیم:

  • شرکت باید قابل‌اعتماد و فعال باشد و بتواند از شروع کار تا زمان تحویل و پشتیبانی اپلیکیشن رضایت کارفرما را کسب کند.
  • روابط میان اعضای تیم و با مشتریان شرکت باید بر اساس صداقت باشد.
  • اپلیکیشن ایجاد شده باید قابلیت این را داشته باشد تا کمک بسیار چشمگیری در رشد و توسعه کسب‌وکار شما داشته باشد و به‌صورت چندین برابر گذشته برای شما درآمدزایی کند.
  • یک شرکت خلاق و فعال باید دارای محیط دوستانه باشد و همچنین پتانسیل رشد را داشته باشد و اعضای تیم بتوانند برای برتری تلاش کنند.
دلایل انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن | وب فهم
دلایل انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن چیست؟

نوبت به تصمیم‌گیری شماست

در این مقاله باهم بررسی کردیم که انتخاب یک شرکت خوب برای طراحی و توسعه اپلیکیشن کار آسانی نیست؛ بلکه لازم است تا فاکتورها و موارد بسیار مهمی را بدانید و در نظر بگیرید و بعد برای انتخاب یک شرکت خوب برای همکاری تصمیم بگیرید.

اگر می‌خواهید ایده‌های خلاقانه خود را تبدیل به اپلیکیشن کنید و از آن درآمدزایی کنید و همچنین کسب‌وکار خود را رونق دهید نوبت به آن رسیده که به وب فهم اعتماد کنید تا همراه شما باشیم.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و وبسایت و سئو سایت و دریافت مشاوره رایگان با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم این مطالب برای شما مفید و سودمند باشد.

خدمات وب فهم

شرکت دانش‌بنیان فن آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین‌ ساله خود در زمینه‌های طراحی سایت و توسعه آن، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب اپلیکیشن، بهینه‌سازی سایت و خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ باهدف ارائه بهترین خدمات آغاز کرد.

این مجموعه تجربه همکاری با بیش از ۷۰ ارگان، شرکت و برندهای موفق را داشته و توانسته رضایت آنان را جلب کند. وب فهم آمادگی همکاری مداوم و هدف‌مند را در زمینه تخصصی شما اعلام می‌نماید.

ویژگی‌های وب فهم

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وب فهم پشتیبانی سریع و حرفه‌ای کارشناسان وب فهم به مدت‌زمان ۶ – ۸ و ۱۲ماهه به‌صورت رایگان است. درصورتی‌که پس از طراحی سایت شما هرگونه پشتیبانی نیاز داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هدف ما ارائه خدمات حرفه‌ای با جهت جلب رضایت شما کارفرمایان عزیز است. مشاوره طراحی سایت کارشناسان وب فهم به‌صورت جلسات حضوری، تلفنی و آنلاین است. دوره پشتیبانی به مدت‌زمان ۶ – ۱۲ ماه است و بنا به انتخاب پلن طراحی سایت شما متغیر است. اگر برای انتخاب پلن طراحی سایت خود نیز تردید دارید می‌توانید با پشتیبانان ما مشورت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.