سایت فروشگاهی چیست؟ طراحی سایت فروشگاهی چگونه است؟ قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

آیا وبفهم دارای نمونه کار ساخت وب‌سایت فروشگاهی است؟

بهترین سایت فروشگاهی باید چه ویژگی داشته باشد؟ اصول طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

تمامی امکانات سایت فروشگاهی چیست؟

شما عزیزان اگر مایل به دانستن مطالب تخصصی‌تر درزمینهٔ طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا هستید، به صفحه مقالات وبفهم مراجعه کنید.

برای مشاهده نمونه طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، مهندسی و … نیز به صفحه نمونه کارهای وب فهم مراجعه کنید.

  • اگر قصد دارید محصولات خود را به‌صورت آنلاین بفروشید، باید بدانید که داشتن یک وب‌سایت چقدر اهمیت دارد تا برند شما را به‌خوبی نشان دهد. در اصل وب‌سایت شما ویترین فروشگاه مجازی شما هست که اولین تأثیر را بر مشتریان می‌گذارد. تا محصولات خود را به مشتریان هدف خود بفروشید.
  • برای طراحی یک وب‌سایت، باید محتوا و محصولات خود را برای نمایش بهتر و مؤثرتر در اینترنت برنامه‌ریزی، مفهوم‌سازی و ترتیب دهید.
  • طبق مطالعات میانگین زمان صرف شده در یک وب‌سایت ۶۲ ثانیه هست. این بدان معناست که شما فقط ۱ دقیقه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان سایتتان را به خود جلب کنید و آن‌ها را درگیر کار‌هایی کنید که ارائه می‌دهید.
سایت فروشگاهی چیست؟ و چه امکاناتی دارد؟ | وبفهم
سایت فروشگاهی چیست؟ و چه امکاناتی دارد؟

سایت فروشگاهی چیست؟

نکات طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

برای همین ساخت یک وب‌سایت فروشگاهی که توجه بازدید‌کننده را به خود جلب کند بسیار اهمیت دارد.

خوشبختانه چندین راه برای جذب بازدیدکنندگان وجود دارد که عبارت‌اند از:

طراحی سایت فروشگاهی سازگار با موبایل

  • بیش از نیمی از ترافیک وب در سراسر جهان را تلفن‌های همراه تشکیل می‌دهند. اگر سایت شما برای موبایل بهینه‌سازی نشده باشد، شما تعداد زیادی فروش را از دست می‌دهید. بیش از ۴۶ درصد از مصرف‌کنندگان خرید خود (از تحقیق تا خرید) را با گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند؛ بنابراین یک پلتفرم پاسخگوی تجارت الکترونیک می‌تواند تضمین کند که بازدیدکنندگان با انواع دستگاه‌ها به اندازة خرید در محل تجربه عالی دارند.
طراحی سایت فروشگاهی سازگار با موبایل | سایت فروشگاهی چیست؟
طراحی سایت فروشگاهی سازگار با موبایل | وبفهم

 سایت فروشگاهی باید سیستم پرداختی امن داشته باشد.

  • معاملات آنلاین بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی ما است. به همین ترتیب، وب‌سایت‌های فروشگاهی می‌توانند یک هدف سودآور برای مجریان سایبری باشند
  • بهتر است برای سایت‌های خود سعی کنیم از درگاه‌های معروف و امن برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.
  • انتخاب درگاه امن به کاربر حس اعتماد  بیشتری می‌دهد. بسیار مهم است که فروشندگان آنلاین از اطلاعات مشتری محافظت کرده و برای اطمینان از حفظ حریم شخصی گام بردارند.

 ساخت سایت فروشگاهی کاربرپسند

  • ناوبری یک اصطلاح برای تمام عناصر رابط کاربری هست که کاربران می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات خاصی در وب‌سایت شما استفاده کنند. این‌ها شامل منوی پیمایش سرصفحه، صفحات دسته‌بندی محصولات، فیلتر‌ها، جستجو در سایت و پاورقی‌ها است. اگر یک پلتفرم توانایی شما را برای ایجاد مسیر‌های ناوبری سفارشی محدود ‌کند در این صورت، شما با یک وب‌سایت ناکارآمد مواجه خواهید شد که تعداد مشتریان کمی مایل به استفاده از آن هستند.
  • یک سایت باکیفیت و ساده برای استفاده می‌تواند تفاوت‌هایی را بین مرور مشتری و خرید مشتری ایجاد کند و به مشتریان اجازه ‌دهد هر دستگاهی را به‌راحتی و بدون حواس‌پرتی بررسی کنند که ما با ساده‌سازی تجربه خرید آنلاین، این فرایند دشوار را برای شما آسان می‌کنیم.

 طراحی بصری جذاب سایت فروشگاهی

  • همان‌طور که می‌دانیم زیبایی یک حس تشخیص روابط لذت‌بخش هست برای همین ظاهر خوب در طراحی یک سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. ظاهر جذاب شامل مواردی مانند فونت‌ها، تصاویر، طرح‌بندی شما و موارد دیگر است. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که %76 از مصرف‌کنندگان می‌گویند مهم‌ترین ویژگی یک وب‌سایت سهولت استفاده از آن است.
  • هدف این است که به خریداران کمک کنیم تا سریع‌تر و بدون اینکه به پیچیدگی‌های غیرضروری برسند و راه را برای خرید مسدود کنند، آنچه می‌خواهند برسند. فروشندگان آنلاین، فقط چند دقیقه و یا حتی می‌توان گفت چند ثانیه برای فروش محصولاتشان زمان دارند. با ارائه دسته‌بندی‌های خرید، فیلترها و قابلیت مقایسه، بر تجربه کاربرد متمرکز شوید.

دستیابی سریع و ساده به محصول

  • تصور کنید شیوة پیاده‌سازی فروشگاه به‌گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان قادر نباشند به‌سادگی به محتوا دست پیدا کنند و یا آن‌قدر زمان زیادی ندارند که برای پیداکردن محصول خاص خود در آن به دنبال جست‌وجو باشند. به همین خاطر علاوه بر ساختار استاندارد جهت دسته‌بندی محصولات بایستی یک سیستم جست‌وجوی خوب و قوی هم داشته باشد. گرچه جست و جو و شیوه ی جست و جو در یک وب سایت سیستم به ظاهر ساده ای دارد اما منطق آن می تواند پیچیده تر باشد.
  • به‌عنوان یک نمونة خوب می‌توان موتور جستجوی گوگل را مثال زد. قطعاً برای شما مهم است که پس از واردکردن کلمات مورد نظرتان و فشردن دکمه سرچ محتواهای مرتبطی را ببینید. در یک فروشگاه اینترنتی هم روال کار به همین شکل است با این فرق که مخاطب محتوای موردنظر را تنها در وب‌سایت شما جست‌وجو می‌کند، به همین دلیل باید از آوردن مطالب و محصولات نامرتبط در فروشگاه اینترنتی خود جلوگیری کنید.
  • پیاده‌سازی یک سیستم جست‌وجو نقش خیلی مهمی در طراحی فروشگاه اینترنتی دارد. درصورتی‌که کاربری در وب‌سایت شما جست‌وجو کرد و نتایج مرتبطی را نیافت، اطمینان داشته باشید که دیگر به سراغ وب‌سایت شما نخواهد آمد و به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر به یک فروشگاه اینترنتی دیگر سر می‌زند. نمی‌توان از جست‌وجوهای ساده استفاده کرد و توصیه می‌شود که از سیستم‌های جست‌وجوی پیشرفته در طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید.

تجربه کاربری قانع‌کننده‌ای را ارائه دهد.

  • لذت خرید مصرف‌کنندگان را ترغیب می‌کند تا علاوه بر تکمیل خرید خود، مقداری دیگر نیز خرید کنند. برای شعله‌ور کردن این حس لذت و رسیدن به بالاتر سطح نیاز به یک کاربری فکر شده دارد. درصورتی‌که سایت شما بازدیدکنندگان را ناامید کند. حتی بهترین ابزار‌های بازاریابی جهان هم هیچ کمکی نمی‌کنند.

طراحی سایت فروشگاهی | فروشگاه آنلاین حرفه ای

شرکت دانش‌بنیان فن‌آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین‌ساله خود درزمینهٔ های طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروشگاه آنلاین تخصصی در حوزه کاری شما آماده ارائه خدمات حرفه ای است.

در صورتی که هنوز برای فروشگاه خود و کسب و کار خود به سایت نیاز دارید و آن را راه اندازی نکرده اید، برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های تماس زیر تماس بگیرید.

این مجموعه تجربه همکاری با بیش از ۷۰ ارگان، شرکت و برندهای موفق را داشته و توانسته رضایت آنان را جلب کند. وبفهم آمادگی همکاری مداوم و هدفمند را درزمینهٔ تخصصی شما اعلام می‌نماید.

همینطور یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وب فهم پشتیبانی سریع و حرفه‌ای کارشناسان وب فهم به مدت‌زمان ۶ – ۸ و ۱۲ماهه به‌صورت رایگان از وب سایت طراحی شده شما است. درصورتی‌که پس از طراحی سایت شما هرگونه پشتیبانی نیاز داشتید و در صورت بروز هرگونه مشکل با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید.

هدف ما چیست؟

هدف ما ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینک و بازاریابی شبکه های اجتماعی با جهت جلب رضایت شما کارفرمایان عزیز است. مشاوره طراحی سایت کارشناسان وب فهم به‌صورت جلسات حضوری، تلفنی و آنلاین است. دوره پشتیبانی به مدت‌زمان ۶ – ۱۲ ماه است و بنا به انتخاب پلن طراحی سایت شما متغیر است. اگر برای انتخاب پلن طراحی سایت خود نیز تردید دارید می‌توانید با پشتیبانان ما مشورت کنید.

اگر هم مایل هستید که برای کار و فعالیت خود یک وب‌سایت طراحی کنید گروه حرفه‌ای وب فهم آماده ارائه خدمات طراحی سایت با اصول سئو تکنیکال است. هر کسب‌وکار حرفه‌ای نیاز به طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای دارد.

همچنین شما می‌توانید به صفحه اینستاگرام وب فهم مراجعه کنید.

 

امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.