سایت خدماتی چیست و چه امکاناتی دارد؟ | سایت خدماتی می‌تواند در قالب یک وب‌سایت تعمیراتی، نظافت منزل، حمل‌ونقل، خدمات پزشکی و غیره باشد.

در ادامه باهم بررسی می‌کنیم که:

  • سایت خدماتی چیست؟

  • ویژگی‌های وب‌سایت تجاری عالی چیست؟

  • کاربرد سایت خدماتی برای چه مشاغلی است؟

  • امکانات یک وب‌سایت خدماتی چیست؟

  • موارد استفاده از سایت خدماتی چیست؟

  • نتیجه‌گیری

 

در ادامه به تک تک سوالاتی که برای شما پیش میآید پاسخ خواهیم داد. با وبفهم همراه باشید.

همچنین شما می‌توانید برای بررسی سایر مطالب تخصصی به صفحه مقالات وب فهم مراجعه کنید.

در مطالب گذشته باهم بررسی کردیم که سایت آموزشی، سایت فروشگاهی، خبری، وردپرس، اختصاصی چیست و چه ویژگی هایی دارند.

در دنیای امروزه با بروز شدن تکنولوژی و تنوع کسب‌وکار، کسب‌وکارها به چند دسته تقسیم می‌شود.

  1. اول اینکه شرکت‌هایی که یک کالایی را خودشان تولید می‌کنند که به آنها افراد یا شرکت‌های تولیدکننده می‌گویند.
  2. دوم اینکه شرکت‌ها یا افرادی که کالای تولید شده می‌فروشند که در اصطلاح به آنها تجاری می‌گویند.
  3. سوم اینکه افراد یا شرکت‌هایی که خدماتی را به مردم ارائه می‌دهند. ما الان می‌خواهیم راجع به دسته سوم صحبت کنیم و سایت خدماتی و امکانات و ویژگی‌های آن را باهم بررسی کنیم.

شرکت خدماتی چه چیزی را ارائه می‌دهد؟

در واقعیت یک شرکت خدماتی شاید محصولی را به‌صورت فیزیکی به شما نفروشد، اما خدماتی که این شرکت به شما ارائه می‌دهد، ارزش کالایی دارد. می‌تواند یک محصول را حتی برای شما ایجاد کند.

برای مثال یک تیم برنامه‌نویسی وقتی برای شما یک سایت فروشگاهی طراحی می‌کنند، آن فروشگاه اینترنتی یک محصول است.

یا برای مثال دیگری وقتی تیم سئو بر روی سئوی سایت شما کار می‌کنند، شاید محصولی به شما ارائه ندهند؛ اما نتیجه به‌دست‌آمده ارزش کالایی و حتی بیش از آن را دارد.

شرکت خدماتی چه چیزی را ارائه میدهد؟ | طراحی سایت خدماتی
شرکت خدماتی چه چیزی را ارائه میدهد؟

سایت خدماتی چیست؟

  • طراحی یک وب‌سایت خدماتی می‌تواند در قالب خدماتی نظیر، تعمیران، نظافت، خدمات پزشکی، برق‌کاری، جوشکاری، کارهای فنی، مشاوره و غیره باشد.
  • امروزه باتوجه‌به بروز شدن تکنولوژی برای انجام خدمات به مشتریان یک سایت خدماتی بسیار خوب برای هر کسب‌وکاری نیاز است که سایت باید باتوجه‌به آن خدمات طراحی شود.

چرا برای انجام خدمات متنوع یک سایت خدماتی نیاز است؟

دسترسی آسان و سریع کاربران

  • باید دسترسی کاربران به نحوی باشد که امکان دریافت سفارش و انجام آن به آسان‌ترین و سریع‌ترین حالت ممکن باشد.

کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان

  • یکی دیگر از دلایل نیاز کاربران به یک وب‌سایت خدماتی حرفه‌ای، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. کاربر برای سفارش کالا، دریافت مشاوره، خدمات نظافت منزل، تعمیرات و خدمات فنی، خدمات درمانی و غیره، با چند کلیک آسان از این خدمات استفاده کند و هزینه و زمان زیادی برای این کارها متحمل نشود.

گسترش کسب‌وکار حرفه‌ای

  • شما اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را گسترش دهید قطعاً فقط یک دفتر یا یک مغازه برای کار خود نباید در نظر بگیرید. بلکه شما نیاز به طراحی سایت حرفه‌ای، ساخت اپلیکیشن و ثبت برند خود را دارید.
  • برای مثال اگر شما دارای یک مغازه تعمیرات فنی هستید، فقط افرادی که مغازه شما را می‌شناسند و یا دسترسی دارند می‌توانند به‌صورت حضوری مراجعه کنند، ولی اگر شما یک سایت خدماتی حرفه‌ای و یا یک اپلیکیشن خیلی خوب داشته باشید، همه افراد از سراسر شهر خود می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. مشتریان شما نیز چندبرابر خواهد شد.

امکانات یک سایت خدماتی چیست؟

منو و زیر منو با دسته‌بندی آسان

  • شما باید برای وب‌سایت خود یک منوی خدمات با زیر منو‌های مربوطه داشته باشید. دسته‌بندی خدمات وب‌سایت شما باید به نحوی باشد که خدمات موردنیاز کاربران قابل نمایش باشد.

امکان سفارش آنلاین خدمات

  • امکان ثبت سفارش و دریافت آن باید آنلاین باشد. برای مثال کاربر بتواند با پرکردن یک فرم ساده یا حتی واردکردن مشخصات ضروری خود سفارش خدمات خود را ثبت کند.

نظرات مشتریان

  • یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر سایت برای کاربرانی که برای بار اول می‌خواهند سفارش خود را ثبت کنند، نظرات کاربران است که مثلاً آیا از خدمات این تیم راضی بودند؟ یا خیر؟

دسته‌بندی خدمات بر اساس زمان و موقعیت جغرافیایی

  • یکی دیگر از امکانات بسیار مهم این نوع وب‌سایت این است که بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر این خدمات دسته‌بندی شود. تا هرچه سریع‌تر این کار انجام شود.

فرم‌های ثبت سفارش و تماس

  • این فرم‌ها باید در دسترس باشد تا کاربر برای سفارش هر چه سریع‌تر اطلاعات خود را وارد کرده و خدمات را سفارش دهد.

درباره تیم و اعضا

  • در هر سایت بهتر است که اطلاعات اعضای تیم و کارشناسان، مدیران، قدمت شرکت، فعالیت‌ها و خدمات شرکت اطلاع‌رسانی شود. تا کاربران بیشتر به شما اعتماد کنند.

نمونه کارهای انجام شده

  • مشتریان شما ترجیح می‌دهند که قبل از سفارش خدمات، نمونه کارهای برتر انجام شده شما را ببینند. قطعاً اگر شما هر دارای رزومه حرفه‌ای‌تری باشید، مشتریان راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

موارد استفاده از سایت خدماتی چیست؟

  • در کل ما این سایت را به اشخاصی یا شرکت‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که کارشان بر پایه ارائه خدمات به مشتریان است. این خدمات شامل فنی و حرفه‌ای، تعمیراتی، نظافت منزل و شرکت‌ها، حمل‌ونقل و باربری، خدمات درمانی، مشاوره‌های آنلاین و تلفنی و حتی ثبت نوبت شما برای مشاوره حضوری، آموزشی، هنری، برق‌کاری و غیره.
  • اگر شما دارای کسب‌وکاری هستید که می‌خواهید آن را گسترش دهید و می‌خواهید به‌صورت 24 ساعته در همه ایام خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید، می‌توانید طراحی سایت خود را به وبفهم بسپارید.
  • همچنین شما می‌توانید نمونه کارهای وب فهم را مشاهده کنید.

ویژگی‌های یک سایت خدماتی

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت خدماتی داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. ویژگی‌ها و قابلیت‌های وب‌سایت شما باتوجه‌به انتخاب نوع پلن شما (اقتصادی، حرفه‌ای و پایه) متغیر است.

  1. پشتیبانی 6 – 8 – ۱۲ماهه رایگان
  2. ثبت دامنه شما
  3. دامنه ir رایگان
  4. طراحی UI/UX اختصاصی و حرفه‌ای
  5. ۱۰۰% ریسپانسیو و سازگار با نسخه موبایل
  6. کدنویسی و طراحی مطابق اصول پایه سئو
  7. SSL رایگان
  8. دارای امنیت و سرعت بالا
  9. ثبت نامحدود محصول
  10. خدمات ساز حرفه‌ای
  11. اتصال به درگاه پرداخت بانکی
  12. گفتگو آنلاین و چت واتس‌اپ
  13. امکان پرداخت در محل
  14. باشگاه مشتریان
  15. لوکیشن مشتری
  16. شماره‌گیری مستقیم مشتریان

نتیجه‌گیری

  • بروز شدن تکنولوژی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان نیز نفوذ کرده است. امروزه مشاغل و کسب‌وکارهای متنوع و گوناگونی وارد بازار کار شده است و برای رونق کسب‌وکار و حرفه‌ای‌تر شدن آن نیاز به ارائه خدمات از طریق طراحی یک وب‌سایت خدماتی است.
  • داشتن یک سایت خوب و کاربرپسند به شما کمک می‌کند تا کار خود را توسعه دهید و مشتریان شما را نیز چندبرابر می‌کند. سود شما نیز چندبرابر می‌شود و بعد از گذشت زمان شما به یک تیم حرفه‌ای در کشور شناخته خواهید شد.

سفارش طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی مناسب برای بسیاری از حوزه ها مثل تعمیرات خودرو، برقکاری، نظافت، آشپزی، رستوران، کارواش، خدمات زیبایی، دکوراسیون داخلی، تاسیسات و غیره است. شما هر مهارتی که دارید و هر نوع خدماتی که به مردم ارائه میدهید را میتوانید فقط با داشتن یک سایت خدماتی آن را به مردم معرفی کنید و از آن درآمد بسیار بالاتر از وضعیت فعلی خود کسب کنید.

شرکت فن آوران هوش مکانی آماده ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، تولید محتوا و طراحی اپلیکیشن به شما صاحبان کسب و کار میباشد.

برای دریافت مشاوره رایگان و یا سفارش طراحی سایت خود میتوانید با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید تا با بهترین رقبای خود در فضای وب رقابت حرفه ای داشته باشید.

شماره تماس:

 

امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.