در این مقاله می‌خواهیم راجع به ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت با شما عزیزان صحبت کنیم. یک شرکت طراحی سایت باید مهارت و توانایی لازم و تجربه کافی را داشته باشد.

امروزه طراحی سایت اهمیت بسیاری در کسب‌وکارها دارد به‌طوری‌که در سال چند هزار صاحب کسب‌وکار برای رونق و توسعه کار خود درخواست طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت دارند. امروزه شرکت‌های بسیاری هستند که این درخواست را قبول می‌کنند؛ اما آیا آنها صلاحیت انجام این کار را دارند؟ پس با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت را باهم بررسی کنیم.

همچنین شما عزیزان اگر می‌خواهید راجع به سایر مطالب تخصصی ما در زمینه طراحی سایت، سئو، طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و غیره بیشتر بدانید، به صفحه مقالات وب فهم مراجعه کنید.

مقدمه

امروزه بیشتر کسب‌وکارها فعالیت خود را نه‌تنها به شکل فیزیکی بلکه به‌صورت مجازی انجام می‌دهند. صاحبان کسب‌وکار با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای و فعالیت در فضای مجازی توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی در دنیای دیجیتال کسب کنند.

البته که ما در سایر مقالات وب فهم به طور کامل بررسی کردیم که ضرورت و دلایل طراحی سایت برای کسب‌وکار شما چیست؟

طراحی سایت شغلی پرطرف‌دار است که بسیاری از افراد می‌توانند درآمد بسیار خوبی از آن کسب کنند.

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

در ادامه ویژگی‌ها و فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت را باهم بررسی می‌کنیم. البته که در کنار خدمات طراحی سایت حتماً به موارد دیگر مثل سئو و بهینه‌سازی سایت، قیمت و تعرفه‌ها، نظرات کاربران، تجربه کاری موفق، پشتیبانی تیم و غیره توجه کنید.

افراد و مؤسسات و صاحبان کسب‌وکار به هر دلیلی که نیاز به سایت دارند به دنبال یک شرکت مطمئن هستند و این شرکت دارای ویژگی‌های بسیاری است. در ادامه تک‌تک این ویژگی‌ها و معیارها را نام می‌بریم و تک‌تک آنها را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

سابقه کار شرکت طراحی سایت

اولین موضوعی که حتماً راجع به آن شرکت پیگیری می‌کنید، سابقه کار آن شرکت است. اگر شرکتی سابقه کار نداشته باشد دلیل بر آن نیست که این شرکت برای طراحی سایت شما مناسب نیست؛ اما سابقه کار فاکتور بسیار مهمی است. البته که سابقه کار فقط مدت‌زمان پابرجا بودن آن نیست؛ بلکه تعداد پروژه‌هایی که انجام شده است نیز حائز اهمیت است.

برای مثال شرکتی که سابقه انجام 200 طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت را دارد؛ اما راه‌اندازی آن برای دو سه سال اخیر است، قابل‌اعتماد است.

در نتیجه سابقه کار از سال پابرجا بودن بسیار مهم‌تر است. همچنین اگر شما عزیزان می‌خواهید نمونه کارهای طراحی سایت وب فهم را دنبال کنید به صفحه نمونه کارهای وب فهم مراجعه کنید.

سابقه کار شرکت طراحی سایت | ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت | وب فهم
سابقه کار شرکت طراحی سایت | ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

مسئله‌ای که برای بسیاری از مشتریان طراحی سایت مهم است، هزینه‌ها و تعرفه‌های آن شرکت طراحی سایت است. اگر هر شرکت طراحی سایتی با مبالغ بالا کار کند، دلیل بر آن نیست که کیفیت کار او بسیار بالا است. خدمات، قیمت‌ها، امکانات و نمونه کارهای او را در نظر بگیرید.

در نتیجه قیمت بالا و پایین هیچ‌کدام تعیین‌کننده کیفیت کار آن شرکت طراحی سایت نیست در کنار آن باید فاکتورهای دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

اگر می‌خواهید برای کسب‌وکار خود یک وب‌سایت حرفه‌ای راه‌اندازی کنید می‌توانید به صفحه تعرفه‌ها و قیمت طراحی سایت وب فهم مراجعه کنید.

هزینه مناسب طراحی سایت | 10 دلیل طراحی سایت | وب فهم
هزینه مناسب طراحی سایت | ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

وجود نیروی متخصص شرکت

  • همچنین یکی دیگر از ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت وجود نیروی متخصص و حرفه‌ای در شرکت است که توانایی انجام طراحی انواع سایت‌ها را داشته باشند. همچنین آنها باید توانایی رونق و گسترش کسب‌وکار و تجارت مشتری را داشته باشند.
وجود نیروی متخصص شرکت | ویژگی بهترین شرکت طراحی سایت | وب فهم
وجود نیروی متخصص شرکت | ویژگی بهترین شرکت طراحی سایت

تعهدات کاری

  • تعهدات کاری یک شرکت در قراردادی که با مشتری می‌بندد بسیار مهم است. این تعهدات کاری شامل نوع همکاری، زمان تحویل پروژه، کیفیت انجام کار، شکل و شمایل وب‌سایت و غیره است که در همان جلسه اول راجع به آن صحبت می‌شود و در قرارداد قید می‌شود. البته که موضوع پشتیبانی از وب‌سایت را نیز در قرارداد قید کنید شاید بعدها برای وب‌سایت شما مشکلی پیش بیاید که فقط طراح آن سایت بتواند این مشکل را حل کند. پس حتماً در قرارداد طراحی سایت موضوع پشتیانی و مدت‌زمان آن را مطرح کنید.
تعهدات کاری | ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت | وب فهم
تعهدات کاری | ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

خدمات شرکت طراحی سایت

  • یک شرکت طراحی سایت باید خدمات ویژه و حرفه‌ای در حوزه کاری خود ارائه دهد که خود را از سایر شرکت‌های طراحی سایت متمایز سازد. این خدمات علاوه بر طراحی سایت حرفه‌ای و کاربرپسند، شامل موارد دیگری از جمله پشتیبانی سریع و حرفه‌ای، آموزش نحوه کار با پنل مدیریتی، سئو و بهینه‌سازی، تولید محتوای هدفمند، خدمات هاستینگ، ثبت برند و انجام تبلیغات و سایر خدمات ویژه که باعث افزایش اعتبار کسب‌وکار می‌شود.

سئو سایت

  • امروزه بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت ادعای انجام خدمات سئو و بهینه‌سازی حتی به‌صورت تضمینی را می‌کنند. سئو سایت این روزها بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا اگر شما در صفحه اول گوگل و حتی در سه رتبه اول صفحه اول موتورهای جست‌وجو نباشید هزاران مشتری را از دست می‌دهید و آنها وب‌سایت رقبای شما را کلیک می‌کنند. اگر می‌خواهید بیشتر با مبحث سئو و بهینه‌سازی سایت آشنا شوید به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.
  • انجام خدمات سئو خوب و اصولی کار هر شرکت طراحی سایت نیست بلکه نیاز است که بهترین شرکت طراحی سایت و خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید.
  • وب‌سایت شما ویترین کار شما است و اگر در صفحه اول گوگل نباشد هیچ اعتباری ندارد و بیش از 95 درصد کاربران به شما اعتماد نمی‌کنند.
  • همچنین به دنبال شرکتی باشید که موفق به انجام پروژه سئو باشد و در سخت‌ترین کلمات کلیدی نتیجه مطلوبی کسب کند و اگر نمونه کار موفق را دیدید آن شرکت توانایی انجام کار سئو را دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای شروع کار شما باشد.

دارای گواهی‌نامه و اعتبار باشد

یک شرکت موفق در حوزه طراحی سایت و سئو باید دارای مجوزها و گواهی‌نامه‌ها و اعتبارهای بسیاری باشد تا بتواند نظر بسیاری از مشتری‌ها را به خود جلب کند.

این مجوزها و گواهی‌نامه‌ها به طور مثال شامل نمادهای الکترونیکی، نماد سامان‌دهی، مجوز نظام صنفی رایانه‌ای، رتبه‌بندی انفورماتیک، گواهی SSL و غیره است.

دارای تیمی خلاق باشد

  • یک شرکت موفق در زمینه طراحی سایت باید دارای تیمی خلاق باشد تا بتواند طراحی جذاب و منحصربه‌فردی برای مشتری انجام دهد. ترجیحاً برای طراحی منحصربه‌فرد بهتر از کدنویسی استفاده کنیم؛ اما اگر مشتری وب‌سایت وردپرسی هم بخواهد می‌توانیم از قالب‌های زیبا و خاص بهره بگیریم.

وب‌سایت با امنیت بالا برای شما طراحی کند

  • شرکت طراحی سایت شما باید امنیت وب‌سایت شما را تضمین کند تا در موارد خطرناکی مثل هک، حملات و غیره برای وب‌سایت شما مشکلی پیش نیاید.
وب‌سایت با امنیت بالا برای شما طراحی کند | ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت
وب‌سایت با امنیت بالا برای شما طراحی کند

چند ویژگی بسیار مهم که هر شرکت طراحی سایت باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند:

  • طراحی زیبا و کاربرپسند و منحصربه‌فرد
  • طراحی سایت با سرعت و امنیت بالا
  • طراحی سایت 100% واکنش‌گرا (responsive)
  • تولید محتوای جذاب و هدفمند در راستای انجام خدمات سئو و بهینه‌سازی و بالابردن بازدید سایت
  • ایجاد پنل مدیریت آسان و کاربردی
  • پشتیبانی سریع و قدرتمند
  • آموزش نحوه کار با پنل وب‌سایت
  • ایجاد دسترسی‌های گوناگون برای کاربران و مدیران سایت

نتیجه‌گیری

  • امروزه در راستای افزایش خرید اینترنتی توسط کاربران و مجازی‌شدن کسب‌وکارها در هر منطقه از شهر شما شرکت‌های بسیاری در زمینه طراحی سایت تأسیس شدند تا این کار را برای شما انجام دهند. اما انتخاب یک شرکت خوب بسیار دشوار است که ما در این مقاله ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت را بیان کردیم تا شما راحت‌تر برای این موضوع تصمیم بگیرید. پس می‌توان گفت که رقابت میان این شرکت‌ها بسیار بالا است.
  • به یک نکته بسیار مهم نیز توجه کنید که فقط انتخاب شرکت طراحی سایت به‌تنهایی به شما کمک نمی‌کند؛ بلکه آن شرکت نیز باید توانایی انجام خدمات سئو و بهینه‌سازی و پشتیبانی را نیز داشته باشد.
  • از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم و اگر سؤالی در این مبحث دارید می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌ها و نظرات با ما در میان بگذارید.

خدمات وب فهم

شرکت دانش‌بنیان فن آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین‌ساله خود در زمینه‌های طراحی سایت و توسعه آن، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب اپلیکیشن، بهینه‌سازی سایت و خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، فعالیت خود را در سال ١٣٩٨ باهدف ارائه بهترین خدمات آغاز کرد.

این مجموعه تجربه همکاری با بیش از ۷۰ ارگان، شرکت و برندهای موفق را داشته و توانسته رضایت آنان را جلب کند. وب فهم آمادگی همکاری مداوم و هدفمند را در زمینه تخصصی شما اعلام می‌نماید.

ویژگی های وب فهم

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وب فهم پشتیبانی سریع و حرفه‌ای کارشناسان وب فهم به مدت‌زمان ۶ – ۸ و ۱۲ماهه به‌صورت رایگان است. درصورتی‌که پس از طراحی سایت شما هرگونه پشتیبانی نیاز داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هدف ما ارائه خدمات حرفه‌ای با جهت جلب رضایت شما کارفرمایان عزیز است. مشاوره طراحی سایت کارشناسان وب فهم به‌صورت جلسات حضوری، تلفنی و آنلاین است. دوره پشتیبانی به مدت‌زمان ۶ – ۱۲ ماه است و بنا به انتخاب پلن طراحی سایت شما متغیر است. اگر برای انتخاب پلن طراحی سایت خود نیز تردید دارید می‌توانید با پشتیبانان ما مشورت کنید.

اگر هم مایل هستید که برای کار و فعالیت خود یک وب‌سایت طراحی کنید گروه حرفه‌ای وب فهم آماده ارائه خدمات طراحی سایت با اصول سئو تکنیکال است. هر کسب‌وکار حرفه‌ای نیاز به طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای دارد.

امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.