نحوه سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی | اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که برای کسب و کار خود به سایت نیاز دارید باید نکات و اصول سفارش طراحی سایت را بدانید.

چگونگی سفارش طراحی سایت

روش‌های گوناگونی برای طراحی و راه‌اندازی سایت وجود دارد که شما باتوجه‌به نیاز و بودجه خود آن را انتخاب می‌کنید تا شرکت طراحی سایت وب سایت شما را راه‌اندازی کنند. جهت سفارش طراحی وب سایت بهتر است باتوجه‌به حوزه کسب و کارتان نوع وب سایت را تعیین نمایید و حوزه فعالیت خود را برای تیم پشتیبانی ما توضیح دهید و ما با توجه آن بهترین و مناسب‌ترین پلن طراحی سایت را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

حتماً تمامی نکات مد نظرتان را در هنگام ثبت سفارش طراحی سایت خود به شرکت بگویید و اگر به مشاوره نیز نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت طراحی سایت

لیست قیمت طراحی سایت به همراه تمامی قابلیت‌ها و امکانات موجود در صفحه قیمت طراحی سایت در تمامی انواع مشخص نمایش‌داده‌شده است و می‌توانید برای مشاهده تمامی پلن‌های قیمتی و تعرفه‌ها به آن مراجعه کنید و باتوجه‌به شرح خدمات و امکانات موردنیاز انتخاب کنید. جهت سفارش نیز با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس:

نکات مهم در هنگام سفارش طراحی سایت

در ادامه به بیان تمامی نکات مهم در هنگام سفارش طراحی سایت می‌پردازیم:

1- چرا باید سایت طراحی کنم؟

سفارش طراحی سایت و استفاده از مزایای سایت سبب شده است تا بسیاری به فکر طراحی یک سایت اختصاصی برای خودشان باشند. اما نکته مهم این است که آیا طراحی سایت برای شخص شما و کسب و کارتان توصیه مناسبی است؟ چه مزایایی دارد؟ طراحی سایت را به چه شرکتی بسپاریم؟

سفارش طراحی سایت به هر کسب‌وکاری کمک می‌کند تا از مزایای بی‌شمار وب سایت بهره‌مند شود.

مقاله های مرتبط:

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

۱۰ دلیل طراحی سایت برای کسب‌وکار شما

ضرورت ساخت وبسایت چیست؟ | ساخت سایت و انواع آن
ضرورت ساخت سایت چیست؟

امروزه مشاغل در رضایت و توسعه کسب و کار به دودسته تعریف می‌شوند:

  1. مشاغلی که از میزان فروش و سودشان راضی هستند و کسب و کارشان توسعه یافته و پیش خود میگویند که وقتی کسب و کارشان در حال رشد و فروششان بالا است نیازی به وب سایت ندارند.
  2. دسته دوم مشاغلی هستند که کسب و کارشان کساد است و فروش و سود آنها به‌قدری کم است که تجارتشان رشدی نمی‌کند و همچنان با همان روش قبلی ادامه می‌دهند یا کسب و کار خود را جمع می‌کنند.

باید بگوییم که هر دو گروه اشتباه می‌کنند. در مورد دسته اول باید بگوییم که وقتی کسب و کار شما بدون داشتن سایت به‌خوبی توسعه‌یافته و پیشرفت کرده با راه‌اندازی و طراحی سایت حرفه‌ای بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانید فعالیت کنید و سود شما در آن زمان به‌قدری بالا است که اصلاً قابل‌تصور نیست.

در ضمن امروزه فعالیت در کسب و کار سنتی باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی و ورود رقبای شما به دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ کاری اشتباه است چرا که روزبه‌روز آنهایی که بیشتر وارد فضا می‌شوند پیشرفت کرده و مشتریان بسیاری را جذب خواهند کرد و شما از این رقابت غافل هستید. پس حتماً در کنار فعالیت و کسب و کار فیزیکی خود به فکر ورود به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین باشید.

اما در مورد دسته دوم که سود موردنظر خود را کسب نکرده باید بگوییم که اگر کسب و کارتان هنوز به سود مدنظرتان نرسیده و همچنان با روش قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهید حتماً بر روی راه‌اندازی سایت و صفحات مجازی و تولید محتوا سرمایه‌گذاری کنید. بی شک پس از گذشت زمان مشخص شده به اهداف برتر خود خواهید رسید.

2- سفارش طراحی سایت برای چه کسب و کاری خوب و مناسب است؟

  • اگر شما نیز مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار فکر می‌کنید که سفارش طراحی سایت فقط برای مشاغل و کسب و کارهای بزرگ است این تصور اشتباه است. کسب و کارهای کوچک حتی مشاغل خانگی و فروشگاهی هم می‌توانند سایت داشته باشند.
  • در نتیجه اگر شغل شما فروش هر گونه محصول و خدمات در هر مقیاسی است داشتن وب سایت برای توسعه کسب و کارتان ضرورت دارد.
  • با راه‌اندازی و طراحی سایت فروشگاهی نیازی به فروشنده و کارمند فروش ندارید و همچنین بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی در هر روز و هر ساعت شبانه‌روز به فعالیت بپردازید. در ضمن هزینه راه‌اندازی و نگهداری سایت از هزینه راه‌اندازی و نگهداری فروشگاه فیزیکی بسیار مناسب‌تر است. در ضمن فعالیت با سایت فروشگاهی با محدودیت خدمات‌رسانی مواجه نیست.
  • همچنین شرکت‌ها و هلدینگ‌ها یکی دیگر از مشتریان سفارش طراحی سایت هستند. طراحی وب سایت شرکتی نیز برای معرفی شرکت، خدمات و محصولات است و می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی شما به کل دنیا داشته باشد و رزومه خود را می‌توانید با کمک سایت شرکتی به نمایش بگذارید.
  • حتی اگر شرکت یا هلدینگ ندارید و شخص یا یک تیم هستید با راه‌اندازی سایت شخصی می‌توانید خدمات و رزومه خود را معرفی کنید.
  • اگر صاحب آموزشگاه، کلاس‌های حضوری و آنلاین هستید و یا حتی دوره آموزشی دارید داشتن سایت آموزشی نیز می‌تواند نقش مؤثری در کسب موفقیت شما داشته باشد.
  • اگر خدمات گوناگونی همچون مکانیکی، برق‌کاری، پزشکی، زیبایی، خبری، رستوران، معماری، دکوراسیون داخلی و غیره ارائه می‌دهید به طراحی سایت خدماتی در حوزه فعالیت خود نیاز دارید.
  • اگر به‌صورت فریلنسر فعالیت می‌کنید راه‌اندازی و طراحی سایت شخصی نیز برای بالابردن رزومه، نمایش فعالیت‌ها، نمونه کارهایتان و دریافت پروژه بسیار مؤثر است.

3- انواع سایت چیست؟

قبل از سفارش سایت خود نیاز دارید که با انواع سایت آشنا شوید و با دسته‌بندی هی گوناگون آن را بشناسید. دسته‌بندی‌های وب سایت باتوجه‌به نوع فعالیت و محتوای انتشار شده تعیین می‌شود.

انواع سایت شامل سایت فروشگاهی، خبری، آموزشی، گردشگری، خدماتی، پزشکی، رستوران، معماری، مهندسی و غیره است.

مقاله مرتبط: انواع سایت و مشخصه های آن

انواع سایت | ایستا و داینامیک | وبفهم
معرفی انواع سایت | ایستا و داینامیک

4- کدام نوع سایت برای کسب و کار ما مناسب است؟

حالا که انواع سایت را شناختید لازم است که تشخیص دهید که چه نوع سایتی برای شما مناسب است. برای انتخاب نوع سایت و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

البته که در این مرحله نیز باید تصمیم بگیرید شما نیاز به سایت وردپرسی دارید یا کدنویسی؟ اگر می‌خواهید برای کسب و کار خود سایت راه‌اندازی کنید؛ اما نمی‌دانید که وردپرس بهتر است یا کدنویسی؟ حتماً به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.

مقاله مرتبط: طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی؟ 

5- سایت من روی چه سیستمی قرار خواهد گرفت؟

سفارش طراحی سایت نیز مانند خرید خانه است. در واقع شما هنگام خرید خانه هم دو گزینه دارید یا یک‌خانه آماده می‌خرید و یا اینکه یک زمین خالی را می‌خرید و شروع به ساخت خانه می‌کنید. سفارش وب سایت نیز دقیقاً همین‌طور است. یا از قالب‌های آماده و اختصاصی استفاده می‌کنید یا صفر تا صد باید کدنویسی شود.

6- قالب اختصاصی بهتر است یا قالب آماده؟

قالب آماده همان‌طور که از نامش مشخص است از قبل طراحی شده و فقط شما با مشاهده دمو و پیش‌نمایش آنها را انتخاب می‌کنید. اما قالب اختصاصی این‌طور نیست ظاهر و جزئیات قالب را خودتان انتخاب می‌کنید و شما تعیین می‌کنید.

قالب اختصاصی که به‌صورت سفارشی نیز است هزینه بیشتری به نسبت قالب آماده دارد. شما نیز برای ویرایش و اعمال تغییرات نیز دستتان بسیار باز است.

اما این سؤال برایتان پیش می‌آید که آیا می‌شود در قالب آماده تغییرات ایجاد کرد؟ بله شما می‌توانید در قالب آماده هم تغییرات را اعمال کنید و ویرایش کنید؛ اما در قالب اختصاصی دستتان بازتر است. در کل برای جلوگیری از پیش‌آمدن هر گونه مشکل احتمالی در انتخاب قالب آماده دقت کنید.

7- هزینه راه‌اندازی و طراحی سایت چقدر است؟

یکی از سؤالات بسیار مهمی که در هنگام سفارش طراحی سایت برای کسب و کارها مطرح میشود این است که هزینه راه‌اندازی و طراحی سایت چقدر است؟ هزینه طراحی سایت به امکانات و ویژگی‌های هر سایت بستگی دارد. درصورتی‌که می‌خواهید هزینه‌ها و تعرفه‌های طراحی سایت در سال 1402 را بدانید به صفحه لیست قیمت طراحی سایت در وب فهم مراجعه کنید تا تعرفه‌ها، قابلیت‌ها و امکانات هر نوع وب سایت را ببینید.

البته قبل از اینکه لیست قیمت‌ها را ببینید بررسی کنید که نیاز شما به طراحی سایت با قالب آماده است یا نیاز به کدنویسی دارد؟

چون هر کدام اینها زمان و هزینه خاص خود را دارد.

هزینه ساخت سایت با وردپرس چقدر است؟ | وب فهم
هزینه ساخت سایت چقدر است؟

چگونه سایت را سفارش بدهم؟

  1. برای سفارش طراحی سایت درخواست خود را برای طراحی و راه‌اندازی سایت از طریق برقراری تماس تلفنی یا تکمیل فرم‌ها ثبت کنید.
  2. از مشاوره رایگان برای طراحی سایت مرتبط با حوزه کاری‌تان بهره‌مند شوید.
  3. باتوجه‌به حوزه کاری و فعالیتتان نوع سایت خود را انتخاب کنید و همچنین در این مرحله تعیین کنید که قالب آماده اختصاصی می‌خواهید یا صفر تا صد کدنویسی می‌خواهید.
  4. جلسه تنظیم قرارداد را به‌صورت تلفنی یا آنلاین هماهنگ کنید.
  5. در نهایت باتوجه‌به شرح خدمات ارائه شده و زمان‌بندی مشخص پروژه طراحی سایت شما شروع و انجام می‌گردد.

آیا بعد از سفارش طراحی سایت خدمات پشتیبانی نیز دریافت می‌کنم؟

بی شک هر محصول نرم‌افزاری نیاز به پشتیبانی حرفه‌ای و قدرتمند دارد. تیم وب فهم نیز برای هر سایت و اپلیکیشنی یا هر نوع محصول نرم‌افزاری که به مشتریان خود ارائه می‌دهد دارای خدمات پشتیبانی رایگان در بازه‌های زمانی ۶ماهه، ۸ماهه و ۱۲ماهه است. (باتوجه‌به پلن انتخاب شده متغیر است)

هر گونه سؤال، ابهام یا مشکلی در این موضوع داشتید دراسرع‌وقت با ما تماس بگیرید تا از خدمات پشتیبانی ما بهره‌مند شوید.

شرکت دانش‌بنیان فن آوران هوش مکانی با بهره‌گیری از دانش بروز و تجربه چندین‌ساله خود در زمینه‌های طراحی سایت و توسعه آن، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی وب اپلیکیشن، بهینه‌سازی سایت و خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، فعالیت خود را در سال ١٣٩٨ باهدف ارائه بهترین خدمات آغاز کرد.

سفارش طراحی سایت حرفه‌ای

امروزه طراحی سایت برای هر کسب و کاری از ضروری‌ترین و حیاتی‌ترین نیازها برای تمامی کسب و کارها است. اگر کسب و کار فیزیکی خود را هنوز راه‌اندازی نکرده‌اید با طراحی سایت کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید و به فعالیت حرفه‌ای خود بپردازید.

با راه‌اندازی و طراحی سایت این امکان را برای تمامی کاربران فضای وب فراهم می‌کنید که در هر کجای دنیا و هر ساعت شبانه‌روز بدون هیچ‌گونه محدودیتی وب سایت شما را ببینند و از کسب و کار شما خدمات یا محصولات شما را خریداری کنند.

پس طراحی وب سایت برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل  شما باید ساخت وب سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت معتبر و باتجربه بسپارید. البته که طراحی سایت شما باید مطابق با اصول و تکنیک‌های سئو باشد و آن شرکت در کنار طراحی سایت در زمینه سئو و بهینه‌سازی نیز باید مهارت لازم را داشته باشد.

تیم وب فهم با داشتن تجربه و مهارت لازم، در زمینه طراحی و توسعه سایت شما و راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در کنار شما عزیزان خواهد بود. برای دریافت مشاوره رایگان با تیم پشتیبان ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.