بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) چیست؟ روش‌ها و مزایای بازاریابی آنلاین چیست؟ بازاریابی اینترنتی چه ترفندها و تکنیک‌هایی دارد؟

در این مقاله با تشریح معنا و مفهوم بازاریابی اینترنتی و بیان تکنیک‌های آن و روش‌های انجام این نوع تبلیغات و بازاریابی همراه شما هستیم تا در دنیای امروزی کسب و کار خود را توسعه دهید و فروش چندبرابر داشته باشید.

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی و اینترنت، تکنیک‌های بازاریابی دستخوش تغییرات قابل‌توجهی شده است. ازآنجایی‌که اکثر مشاغل در سراسر دنیای امروزی بازاریابی آنلاین را به‌عنوان یک عنصر حیاتی کسب و کار خود می‌دانند آشنایی کامل با مفهوم و تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی امری ضروری است.

در نتیجه دانستن روش‌ها و ترفندهای استفاده از بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ برای تمامی کسب و کارها و کمک به توسعه و پیشرفت آنها بسیار مفید و کاربردی است. در واقع شما با بهره گیری از این نوع روش تبلیغات برند خود را با تمامی مخاطبان سراسر کشور و کل دنیا به اشتراک می‌گذارید.

این روزها رقابت در فضای اینترنت و شبکه مجازی برای هر شغل و حوزه کاری بسیار بالاست. هر کدام از آنها سعی دارند که محصول یا خدمات خود را با هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغاتی بفروشند و روزبه‌روز فروش خود را بیشتر کنند. یقیناً میان کسب و کارها آنهایی برنده هستند که به‌خوبی تکنیک‌ها و اصول بازاریابی آنلاین را بدانند و خود را بیشتر در معرض دید کاربران قرار دهد.

بازاریابی چیست؟

به بیان ساده بازاریابی به روش هاب گوناگونی گفته می‌شود که بازاریاب تلاش کند مخاطب و مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری بالفعل کند. اما هنوز برخی از افراد تصورشان از بازاریابی روش‌های سنتی و قدیمی بوده است.

برای مثال تماس‌هایی که روزانه با شما گرفته می‌شود و معرفی محصول یا خدمات خود را به شما تلفنی معرفی می‌کنند. یا حتی به‌صورت حضوری بازاریاب‌ها به منزل یا محل کار شما مراجعه می‌کنند و محصول خود را معرفی می‌کنند. برخی از کسب و کارها نیز با چاپ بروشور و کاتالوگ محصول و خدمات خود را معرفی می‌کنند و به درب منازل، مراکز دولتی و خصوصی آنها را توزیع می‌کنند.

اما حتماً بسیاری از شما عزیزان نزد خود می‌گویید وقتی در دنیای امروزی بستر آنلاین وجود دارد و می‌توان با صرف زمان، هزینه و انرژی کمتر بر روی بستر وب و فضای مجازی محصول و خدمات را معرفی کرد چرا روش بازاریابی خود را تغییر ندهیم؟

قطعاً با تغییر روش تبلیغات و بازاریابی خود سوددهی بالاتری خواهید داشت و شما هوشمندانه عمل کردید.

بازاریابی چیست؟ | انواع روش های بازاریابی چیست؟
بازاریابی چیست؟ | انواع روش های بازاریابی

تعریف بازاریابی اینترنتی

  • دیجیتال مارکتینگ به مجموعه‌ای از ابزارها شناخته شده است که برای افزایش بازدید سایت در گوگل، محبوبیت و فروش بالاتر و همچنین شناخته‌شدن برند در فضای وب و مجازی است. بازاریابی اینترنتی کار ساده‌ای نیست و نیاز به تیم و متخصصان دیجیتال مارکتینگ دارد و انواع گوناگونی دارد.
  • بازاریابی اینترنتی که اغلب به‌عنوان بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ شناخته شده است به مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها و روش‌های دیجیتالی برای تبلیغ برند با تمرکز بر بازارهای هدف گفته می‌شود.

هدف از انجام بازاریابی آنلاین

در ضمن بازاریابی اینترنتی تنها استراتژی برای ایجاد علاقه و دانش در مورد محصولات و خدمات شما نیست؛ بلکه هدف آن افزایش ترافیک وب‌سایت، بالابردن میزان محبوبیت، ثبت برند در جهان، فروش و سود چندبرابر فعلی از طریق روش‌های گوناگون آن است.

اما همه این موارد راهی برای رسیدن به هدف نهایی تیم دیجیتال مارکتینگ هدف نهایی متخصصان یا تیم دیجیتال مارکتینگ بهبود و ارتقای کسب و کار آنلاین است. شما برای انتخاب تیم متخصص یا شرکت مطمئن باید دقت کنید که کسب و کار خود را به چه اشخاصی یا چه شرکتی می‌سپارید و انتخاب درستی داشته باشید.

قطعاً این شرکت یا تیم باید مهارت‌ها و تجاربی در این زمینه داشته باشند که از پس این پروسه کار به‌خوبی بر بیایند. اما این توانایی‌ها و مهارت‌ها شامل چه چیزهایی است؟ با تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به طور جامع تمامی موارد را باهم بررسی کنیم.

تعریف بازاریابی اینترنتی | بازاریابی آنلاین چیست؟
تعریف بازاریابی اینترنتی | هدف از بازاریابی آنلاین چیست؟

نقش بازاریابی اینترنتی در کسب و کار شما چیست؟

امروزه فضای وب و مجازی بستری است که کسب و کارها می‌توانند از طریق آن تبلیغات کنند و شناخته شوند و خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند و فروش بالا داشته باشند.

داشتن یک استراتژی بی‌نقص بازاریابی آنلاین نقش مؤثری در دیده‌شدن و افزایش فروش محصولات و خدمات شما داشته باشد. ضرورت دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما این است که ازآنجایی‌که امروزه بسیاری مشتریان وابسته به اینترنت و فضای مجازی هستند و نیاز خود را از این طریق برآورده می‌کنند فعالیت کسب و کارها در این فضا نیز می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای جلب نظر مشتری باشد.

در واقع مشتری به دلیل اینکه روزانه زمان قابل‌توجهی در فضای آنلاین و وبسایت ها سپری می‌کند، ارزش بسیاری برای حضور آنلاین خود در این فضا قائل است و توقع او روزبه‌روز از این فضا بیشتر خواهد شد.

در نتیجه بازاریابی اینترنتی در کسب و کارها میتواند نقش خیلی مهمی داشته باشد و میتوانید اعتماد بسیاری از کاربران فضای وب را کسب کنید و برعکس اگر فعالیت چندانی در فضای مجازی نداشته باشید فرصت به این مهمی را از دست خواهید داد.

نقش بازاریابی آنلاین در کسب و کار شامل دو مورد بسیار مهم است:
  • با کمک بازاریابی آنلاین مشتری جدید کسب کنید.

با کمک استراتژی‌های بازاریابی آنلاین می‌توانید مشتری جدید کسب کنید و برای رسیدن به این هدف باید انواع روش‌های بازاریابی اینترنتی از جمله سئو و بهینه‌سازی، طراحی سایت، فعالیت در رسانه‌های اجتماعی و غیره را در اولویت کاری خود قرار دهید.

  • با استفاده از دیجیتال مارکتینگ اعتبار برند خود را بالا ببرید.

در واقع با کمک دیجیتال مارکتینگ برند خود در را به‌صورت جهانی ثبت کنید و اعتبار کسب و کار خود را چندین برابر کنید.

تفاوت بازاریابی آنلاین و تبلیغات سنتی

در ادامه چند تفاوت بارز میان بازاریابی سنتی و دیجیتال (Traditional Marketing vs Digital Marketing) را بررسی خواهیم کرد:

  • شناسایی مخاطب هدف:

در روش بازاریابی سنتی معمولاً عموم مردم را مخاطب قرار می‌دهد. اما در روش بازاریابی آنلاین، مخاطبین طیف خاصی از جامعه با سن، تحصیلات، شغل و جنسیت مشخص هستند.

  • تعداد مشتریان:

در روش بازاریابی سنتی معمولاً افراد کمتری به تبلیغات صورت‌گرفته توجه می‌کنند. درحالی‌که در دیجیتال مارکتینگ، به علت گسترده بودن فضا و تعدد ابزارها، تعداد مشتریان بسیار بیشتر است و دامنه وسیعی از مشتریان تبلیغات شما را دنبال می‌کنند.

در ضمن در روش تبلیغات اینترنتی دیگر محدود به مکان جغرافیایی و زمان نیستید و می‌توانید به سایر شهرها و کشورها کسب و کار خود را معرفی و تبلیغ کنید.

  • نظرسنجی از مشتریان:

یکی از قابلیت‌هایی که برای هر کسب و کاری مهم است شرکت در نظرسنجی است. در بازاریابی اینترنتی شرکت در نظرسنجی به روش مدرن است و به‌تمامی نظرات مشتریان اهمیت داده می‌شود و این چون به‌صورت اتوماتیک است خیلی راحت‌تر است و تا جای ممکن بی‌نقص انجام می‌شود.

اما در روش سنتی چون دسترسی کافی به مشتری و جامعه هدف وجود ندارد و موارد دیگر به روش دستی و سنتی انجام می‌شود این امکان به‌اندازه کافی فراهم نیست و کسب و کارها کمتر متوجه نیاز مخاطب و نقص های خدمات و محصولات میشوند.

  • هزینه تبلیغات:

هزینه تبلیغات به روش سنتی شامل هزینه‌هایی همچون نیروی انسانی و پرداخت حقوق و مزایای آنها، کاتالوگ و بروشور و چاپ آنها، هزینه ایاب‌وذهاب و غیره است. اما در روش تبلیغات آنلاین شما فقط هزینه تیم متخصص مارکتینگ را پرداخت می‌کنید و این مبلغ در مقابل هزینه‌های روش سنتی بسیار مناسب و به‌صرفه‌تر است.

  • محدودیت در زمان و مکان:

اگر تا الان به روش سنتی بازاریابی می‌کنید حتماً این مشکل را هر روی احساس می‌کنید که محدودیت زمانی و مکانی دارید؛ اما اگر روش بازاریابی خود را تغییر دهید در روش تبلیغات دیجیتالی دیگر مشکل محدودیت زمانی و مکانی ندارید.

روش‌های بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی با استفاده از فعالیت آنلاین افراد و متخصصان دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شود و انواع گوناگونی دارد و انواع آن باتوجه‌به مدل کسب و کار شما، نوع محصول و خدمات، بازار هدف و منابع موجود متفاوت است. در ادامه با بررسی روش‌های بازاریابی آنلاین همراه شما عزیزان هستیم:

1- راه‌اندازی و طراحی سایت

طراحی سایت یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌های بازاریابی آنلاین است. هر شرکت یا  تیم دیجیتال مارکتینگ باید با دانش و اصول طراحی سایت و برنامه‌نویسی تحت وب آشنایی داشته باشد و بتواند سایتی با رعایت تمام استانداردهای رابط کاربری UI و تجربه کاربر UX طراحی کند.

لازمه طراحی و راه‌اندازی یک وب سایت حرفه‌ای و کاربرپسند آشنایی با علم روز برنامه‌نویسی، استفاده از به‌روزترین متدها و داشتن تجربه کافی در انجام پروژه طراحی سایت است. پروژه طراحی سایت اگر به‌درستی انجام نشود نه‌تنها باعث کاهش بازدید و نارضایتی کاربران شما می‌گردد؛ بلکه بازدهی لازم را نیز از شما می‌گیرد.

اگر می‌خواهید در زمینه طراحی سایت حرفه‌ای و مناسب کسب و کارتان، امکانات و پلن‌های قیمت طراحی سایت اطلاعات دقیقی کسب کنید حتماً به صفحه لیست قیمت طراحی سایت مراجعه کنید.

طراحی و راه اندازی سایت | روش های بازاریابی اینترنتی | وب فهم
طراحی و راه اندازی سایت | روش های بازاریابی اینترنتی

2- بازاریابی محتوا (Content marketing)

روش بازاریابی محتوا به روش تولید و انتشار محتوا به‌منظور جذب و حفظ مشتری گفته می‌شود و به‌عنوان بازاریابی محتوا شناخته می‌شود. در واقع به‌جای تمرکز بر فروش بر حفظ ارتباط و جذب مشتری تمرکز می‌کند.

اگر به دنبال این هستید که فروشتان بالا برود صرفاً داشتن کالا برای فروش کافی نیست؛ بلکه باید تکنیک‌ها و سیاست‌هایی را باهدف جذب مشتری و کسب اعتماد او بدانید و اجرا کنید تا بازدهی بالاتری کسب کنید.

امروزه باتوجه‌به رقابت شدید میان کسب و کارها فروشنده‌ای برنده است که بتواند اعتماد کاربر را جلب کند و این جلب‌اعتماد با ارائه محتوای باکیفیت امکان‌پذیر است. پس موضوع بازاریابی محتوا را جدی بگیرید و بی شک شرکتی که انتخاب می‌کنید باید به‌خوبی تمامی تکنیک‌ها و قواعد بازاریابی محتوا را بداند و بر سایت و صفحات مجازی شما اجرا کند.

تیم دیجیتال مارکتینگ باید در موضوعات زیر برای تولید محتوا و بازاریابی محتوا به شما پلن بدهد و همچنین خودش تمامی این اصول را رعایت کند:

  • تیتر مقالات و صفحات سایت را چگونه انتخاب کنید
  • تعداد کلمات یک محتوا در صفحه مقالات و دیگر صفحات سایت شما چقدر باشد؟
  • چگونه در کنار محتوای متنی از عکس، ویدئو، فایل صوتی استفاده کنید.
  • چگونه از تگ‌های h1 – h6 استفاده کنید.
  • کلمات کلیدی چیست؟ چگونه باید در محتوا به کار ببرید و بهترین کلمات کلیدی را به شما معرفی کنید
  • تراکم کلمات کلیدی (چگالی کلمات کلیدی) چیست و این چگالی در محتوای شما چقدر باید باشد؟
  • توضیحات متا چیست و در کجا دیده می‌شود و چه تأثیری در بهینه‌سازی و بازدید سایت شما دارد؟
  • تگ alt تصویر چیست؟ و چگونه استفاده کنیم؟
  • لینک داخلی و خارجی چیست؟ چگونه لینک‌سازی داخلی و خارجی انجام دهیم؟
تعریف بازاریابی محتوا از زبان متخصصین | وب فهم
تعریف بازاریابی محتوا از زبان متخصصین

3- بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

بازاریابی ایمیلی یا همان Email Marketing فرایند ارسال ارتباطات بازاریابی مستقیم به مشتریان از طریق ایمیل است. این روش نیز یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی است. مشتریان آدرس ایمیل خود را واحدهای اداری و تجاری ارائه می‌دهند و شرکت نیز برای بازاریابی با آنها از طریق ایمیل در تماس است.

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing) | روش های دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی ایمیلی (Email Marketing) | بازاریابی اینترنتی

4- فعالیت در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به استفاده از وب سایت، رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های گوناگون برای تبلیغ یک تجارت و کسب و کار اشاره دارد. این روزها تلاش کسب و کارها برای افزایش شناخت برند، افزایش تعامل با مشتری، ایجاد وفاداری، و بالابردن فروش است. تبلیغات پولی و بازاریابی ارگانیک هر دو جزء استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هستند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ارگانیک بر ایجاد یک جامعه و برقراری روابط با مشتری و تعامل با او به‌منظور جلب‌اعتماد و جذب مشتری و تشویق به وفاداری تمرکز دارد.

این روزها با پیدایش تلفن همراه هوشمند نرم‌افزارها و ابزارهای مختلفی وجود دارند که بیشتر آنها باعث ایجاد راحتی و سهولت ارتباط میان افراد شده‌اند.

با پیدایش پیام‌رسان‌های رایگان و پولی کاربران به‌وسیله با یکدیگر ارتباط تصویری و صوتی دارند و همچنین می‌توانند باهم اشتراک تصاویر و ویدئو داشته باشند. کاربران با ایجاد یک یا چند حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌کنند. کاربران نیز می‌توانند برای کسب و کار خود یک حساب کاربری تجاری ایجاد کنند و با اشتراک گذاشتن محتوا مرتبط با خدمات و محصولات فعالیت کنند.

بسیاری از افراد نیز بدون اینکه مکان فیزیکی برای کسب و کار خود راه‌اندازی کنند تنها با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده و روزبه‌روز درآمد خود را افزایش داده‌اند. این اتفاقات امروزه باعث شده که بازاریابی اینترنتی وسعت پیدا کند و هر روز توسعه بیشتری یابد. اگر در ابتدای این راه هستید حتماً پیشنهاد می‌کنیم که در شبکه‌های اجتماعی پر درآمد فعالیت خود را شروع کنید.

یکی دیگر از اقدامات مهم و ضروری که باید در کنار فعالیت در شبکه مجازی خود انجام دهید، تبلیغ در صفحات دیگر است و جذب دنبال‌کننده بیشتر است و برای این کار باید هزینه‌ای پرداخت کنید و تعرفه هر کدام از صفحه‌های مجازی تبلیغ‌کننده متفاوت است.

فعالیت در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی | روش های بازاریابی اینترنتی | وب فهم
فعالیت در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی | روش های بازاریابی اینترنتی

5- سئو و بهینه‌سازی سایت

در دنیای امروزی هر کسب و کاری در فضای آنلاین و وب رقبای قدرتمندی دارد و کاربران این فضا نیز بر اساس جستجوی کلمات و عبارت مرتبط در صفحه نتایج گوگل سایت‌ها را مشاهده می‌کنند و یکی از آنها را (ترجیحاً یکی از 3 نتایج اول) انتخاب می‌کنند و خرید آنلاین خود را انجام می‌دهند.

شما نیز برای قرارگرفتن در 3 نتیجه اول صفحه نتایج گوگل استانداردها و قواعد سئو تکنیکال را رعایت کنید و با گذشت زمان مشخص شده با جستجوی کلمات کلیدی اصلی مرتبط با کسب و کارتان در صفحه اول گوگل دیده شوید.

سئو سایت شامل نکات و قواعد بسیار زیادی است که بخش‌هایی از آن مربوط به مسائل داخلی سایت می‌شود که به On page Seo و بخش‌هایی از آن به مسائل خارج از سایت می‌شود و به Off page Seo معروف است و تمامی اصول سئو داخلی و خارجی باید رعایت گردد. امروزه از آنجایی کاربران برای انجام هر کاری  از قبل شروع به جستجو می‌کنند اولین سایتی که در نتایج گوگل می‌بینند را انتخاب می‌کنند و یقیناً هر سایتی دارای سئو بهتری باشد بازدید و ترافیک بالاتری دارد.

سئو و بهینه‌سازی سایت | روش های بازاریابی آنلاین | وب فهم
سئو و بهینه‌سازی سایت | روش های بازاریابی آنلاین

6- تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نیز یکی دیگر از روش‌های بازاریابی آنلاین است و مهم‌ترین آن تبلیغات شرکت گوگل است که نام آن گوگل ادز Adwords است. این روش به این صورت است که شما با پرداخت هزینه مشخصی بر اساس نوع کلمه کلیدی جستجو شده توسط کاربر در نتایج اول دیده می‌شوید و به‌ازای هر کلیک بر اساس میزان سختی کلمات کلیدی و پلن انتخاب شده از هزینه شما کسر می‌شود.

برای مثال شما با پرداخت 100 دلار پلن گوگل ادز خریداری کردید و در نتایج اول گوگل دیده میشوید و هزینه هر کلیک کاربران 1 دلار است و در صورتی که 100 مرتبه کاربران کلیک کنند پلن شما به اتمام میرسد.

از مزایای گوگل ادز این است که:

  • شما می‌توانید خودتان زمان مشخصی را برای دیده‌شدن در صفحه نتایج جستجو انتخاب کنید.
  • در سریع‌ترین زمان ممکن (چند ساعت پس از پرداخت پلن گوگل ادز) در نتایج اول گوگل دیده می‌شوید.
  • هر تعداد کلمات کلیدی که دارید را می‌توانید وارد کنید و حتی جستجوی مشتقات آن‌ها نیز در صفحه اول دیده شوید.
  • هزینه پرداختی شما نیز شناور است.

اما معایب گوگل ادز این است که:

  • به نسبت سئو و سایر روش‌های بازاریابی آنلاین پرهزینه است.

در ضمن در کنار تبلیغات گوگل (گوگل ادز) پلتفرم‌های بسیاری زیادی نیز برای تبلیغات وجود دارد و این پلتفرم‌ها شامل تبلیغات بنری، بک لینک، ریپرتاژ، تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل، شبکه‌های اجتماعی و غیره است که می‌توانید بر روی آنها سرمایه‌گذاری کنید و تأثیر فوق‌العاده‌ای را ببینید.

همچنین اگر میخواهید به طور جامع بدانید که تفاوت سئو با گوگل ادز چیست؟ مقایسه سئو با تبلیغات در گوگل (Google Ads) | چگونه است؟ و کدام یک برای بازاریابی دیجیتال و رشد کسب و کار بهتر است؟ به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.

تفاوت سئو با گوگل ادز در چیست؟ | وب فهم
تفاوت سئو با گوگل ادز چیست؟ | کدام سرویس بهتر است؟

7- وبلاگ‌نویسی

به نظر شما وبلاگ و مقاله‌نویسی در سایت‌ها فقط جنبه آموزشی دارد؟

خیر وبلاگ‌نویسی نیز یکی از بهترین و اصولی‌ترین روش‌های بازاریابی آنلاین پس حتماً روی این موضوع سرمایه و وقت بگذارید.

شما عزیزان با داشتن یک تقویم محتوا و استراتژی اصولی و افزودن پست و وبلاگ بر اساس کلمات کلیدی هدفمند نه‌تنها مطالب آموزشی در سایت خود انتشار می‌دهید؛ بلکه به سئوی سایت خود نیز کمک بسیاری می‌کنید و از همه این‌ها مهم‌تر این است که اگر مقاله شما تیتر و محتوای جذابی داشته باشد کاربران را در وب سایت خود نگه می‌دارید و این موضوع وفاداری مشتری را بالا می‌برد و اعتماد او را کسب خواهید کرد.

این موضوع نیز سرنخ مهمی برای گسترش و افزایش فروش شما است.

وبلاگ‌نویسی | روش های دیجیتال مارکتینگ | وب فهم
وبلاگ‌نویسی | روش های دیجیتال مارکتینگ

8- طراحی اپلیکیشن موبایل

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهم تلفن همراه هوشمند به‌وجودآمدن و استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل است. امروزه بسیاری از کسب و کارها در کنار فعالیت در شبکه‌های مجازی و راه‌اندازی سایت خود، از طریق اپلیکیشن موبایل نیز فعالیت می‌کنند.

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین برای سهولت کاربران خود در کنار سایت از اپلیکیشن موبایل نیز استفاده می‌کنند تا مشتری خیلی راحت و سریع با موبایل خود بتواند کارهای روزمره خود را انجام دهد و سفارش خود را ثبت کند.

کاربران با استفاده از اپلیکیشن موبایل بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی می‌توانند نیازهای روزمره خود را مثل کرایه خودرو، حمل‌ونقل آسان و سریع، سفارش آنلاین غذا، خرید از سوپرمارکت، خرید انواع کالای مصرفی و خوراکی و غیره را تأمین کنند.

اگر شما نیز به فکر ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار خود هستید؛ اما اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید می‌توانید به صفحه طراحی اپلیکیشن موبایل مراجعه کنید و تمامی امکانات، قابلیت‌ها و پلن‌های قیمتی را مشاهده کنید یا با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان کسب کنید.

طراحی اپلیکیشن موبایل | روش های بازاریابی آنلاین | وب فهم
طراحی اپلیکیشن موبایل | بازاریابی اینترنتی

جمع‌بندی

  • کلمه “بازاریابی اینترنتی” به کلیه تبلیغات آنلاین کالاها و خدمات کسب و کارها اطلاق می‌شود. صرف‌نظر از نوع یا مقیاس شرکت خود، می‌توانید از انواع کانال‌ها و روش‌های ارتباطی آنلاین برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی گسترده استفاده کنید که یافتن شما را برای مشتریان و مشتریان آسان‌تر می‌کند.
  • باتوجه‌به گفته‌های بالا روش‌های مختلفی در بازاریابی اینترنتی وجود دارد و باهم بررسی کردیم. روزانه رقبای قدرتمند شما از این روش‌های بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنند و در کسب و کار خود به موفقیت رسیده‌اند و روزبه‌روز کار خود را توسعه می‌دهند. بهتر است شما نیز هر چه سریع‌تر با برنامه‌ریزی اصولی شروع کنید و وب فهم نیز کنار شما است.

وب فهم چه کمکی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شما می‌کند؟

در این مقاله باهم بررسی کردیم که بازاریابی اینترنتی شامل مفاهیم و نکات بسیار زیادی است و روش‌های گوناگونی دارد. شرکت فن آوران هوش مکانی نیز بر اساس نیازهای شما جهت افزایش بازدهی، بازدید سایت شما، بالابردن فروش و سود شما و جذب اعتماد بیشتر مشتریانتان بهترین راهکارها و اصولی‌ترین پلن‌ها را برای شما در نظر دارد.

لیست خدمات وب فهم هم نیز شامل موارد زیر می‌گردد:

  • طراحی و راه‌اندازی سایت جذاب، کاربرپسند و بهینه‌سازی‌شده
  • تحلیل وب سایت شما بر اساس ساختار، عملکرد و سئو
  • ارائه خدمات سئو سایت
  • ارائه خدمات طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل (نسخه اندروید و ios)
  • طراحی و راه‌اندازی وب اپلیکیشن
  • تولید محتوای هدفمند و اصولی
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی

درصورتی‌که راجع به هر کدام از خدمات ابهامات یا سؤالی دارید و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره دارید یا می‌خواهید از خدمات ما بهره‌مند شوید، می‌توانید با هرکدام از شماره‌های درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید و سفارش خدمات موردنظر خود را ثبت کنید.

شماره تماس:

امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.